İdil
Döneri çok güzel ama çalışanlar biraz kaba ama yinede idilin en iyi dönercilerinden
Dürümün içini beğenmedim çamur gibi olmuştu ve mideme dokundu biraz daha özen gösterebilirsiniz
çok güzel mekann
Güncelle