Gaziosmanpaşa
bir yıldızı bile hak etmiyor önünden bile geçmeyin
Bol bol ve güzel hijyenik ❤️????
????????????????
Çok güzel
Fiyatına göre çok iyi. Tavuk döner lezzetliydi. Ciğeri de iyiydi. Başarılı.
Yemekleri çok iyi ve kaliteli tavsiye ederim
Gerçekten lezzetli ve sıcak güzel herkese tavsiye ederim ve evime aileme bile sipariş verdim kurye arkadaş çok samimi ve güler yüzlüydü iyi çalışmalar diliyorum
| (0212) 535 40 49 |
| Dönerci |
| 4.6 / (183 yorum) |