BEYZADE DÖNER CİGER

BEYZADE DÖNER CİGER

Eyyübiye

Yorumlar
Fevzi Kaplaner
Fevzi Kaplaner 2 hafta önce
Mustafa Geçgel
Mustafa Geçgel 4 ay önce

El deyişmis tasfiye ederim emek lerine sağlık Geçen lerden yemek yedim aylemle ciğer yedik çok beyendim tafsiye ederim

Ali Veli
Ali Veli 4 ay önce

El degiştirdikten sonra çevredeki restoran ların lezzetini çok titiz çok lezzetli kebap çeşitleri yapıyorlar paket servisi çok hizli restoran da yemiş gibi sicak ve guzel paketlenmiş emegi geçen herkesin ellerine sağlık herkes e tavsiye ederim

Mahmut
Mahmut 4 ay önce

Yeni ekibiyle muhteşem olmuş kebap çeşitleri hepsi çok lezzetli herkese tavsiye ederim kötü yorum yapanlar belkide hiç oraya gitmemişlerdir hızlı servis süper

Kadir Gecgel
Kadir Gecgel 4 ay önce

Yeni devreden ekip güzel yemekleri herkese tavsiye ederim kebab lari çok güzel

mustafa taş
mustafa taş 5 ay önce

Muhteşem kebablar hepsi birinden güzel herkese tavsiye ederim

Muhammed Batur
Muhammed Batur 5 ay önce

Ulan Allah sizi ne yapsın geldim 2 döner aldım gelin bı ete bakın gri renk et içi haşa nimeten çok kötü kokuyor adam yaparken eldiven bile kullanmıyor herşeyi elle koyiyor vallahi eve geldim attım yemedim sizin yapacağınız işi ne eti kullaniyosunuz belediye niye ekip göndermiyor kesinlikle gitmeyin buraya

Mehmet Nur Türk
Mehmet Nur Türk 6 ay önce

Parasına güzeldi

İbrahim Halil Güneş
İbrahim Halil Güneş 6 ay önce
Mustafa Kaya
Mustafa Kaya 6 ay önce

İki tane hatay usulü söyledim hiç lezzet yoktu ve ekmek bayatı elimde parçalanıyordu yiyemedim mideme vurdu

Mehmet İŞGÖREN
Mehmet İŞGÖREN 6 ay önce

Beş para etmez bir yer kimseye tavsiye etmiyorum gerek çalışanlar gerek yemekleri nimet diye bir şey demiyorum ama sakın gitmeyin .

Ömer Yanmaz
Ömer Yanmaz 7 ay önce

Verdiğim paray değmez kokuyor et bayat ekmek bayat içerisi gram hijyen yok sipariş veriyom geç geliyor bayat ekmekle yaptı karnıp 3 gündür arıyor haram olsun

Abdurahman Coşkun
Abdurahman Coşkun bir yıl önce
Sedrettin Karagecili
Sedrettin Karagecili bir yıl önce

1 tam döner istedik adam babasının hayrına döner koymuş konuşurken agzındakı tükürük ter herşey döner in içine giriyor

Halil Kaya
Halil Kaya bir yıl önce

Orda dôner yedim çok iyi hizmet verdiler doneride çok güzel sadece konfor olarak bakarsak içerisi biraz sıcak

DEVRAN TURİZM
DEVRAN TURİZM bir yıl önce

Saat 7 de sipariş verdim saat 9.30 oldu yemegimi getirmediler ve telefonlara da cevap vermiyorlar kalitesiz yemek vve kalitesiz insanlar olduğunu belli ediyorlar

Mehmet Demirkol
Mehmet Demirkol bir yıl önce
Gökhan Bucak
Gökhan Bucak bir yıl önce
Bir Kahve Bir Analiz
Bir Kahve Bir Analiz bir yıl önce
Zehra Güzel
Zehra Güzel 2 yıl önce
İletişim Bilgileri
0543 187 87 81
Dönerci
3.4 / (100 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.