Beykoz
Böyle rezil bir işletme olamaz her usta değişiyor dünden kalan et sabahleyin gelen ilk 20 müşteriye kitleniyor sos kokuyor zehirlendim üç gündür kendime gelemiyorum fark edeceksiniz zaten bugün gittiğiniz usta yarın orada olmayacak başka biri olacak sakın gitmeyin
Hizmet kalitesi muhteşem …… ilk gelişim ve ilk defa koca İstanbul’da bir tek burayı beğendim… uygun ve güler yüzlü bir ekip var…. Tavsiye ediyorum ….
Müşteriye tavır, sipariş takibi ve insan ilişkileri ( 0 )
Ne çok iyi ne çok kötü. Yemek masasını kendim peçete ile sildim.
| (0216) 424 23 23 |
| Dönerci |
| 4.1 / (181 yorum) |