Karkamış
İlk başlarda iyi yapıyorlardı ama şuan berbat durumda. Döner tam bir rezalet içerisi duman dolu 1 dürümün yarısını yiyemeden bıraktım
Resmen berbat asla sipariş etmeyin tamamen rezalet 2buçuk saatte bir sipariş nasıl gelemez arayıp nerde kaldı diyince terbiyesizlik yapıp yüzümüze kapatıldı Allah satış yaptırtmasın lütfen kimse sipariş vermesin zaten versenizde gelmiyor
SİPARİŞİ ÇOK AŞIRIGEÇ GETİRİYORLAR VE DÖNERE ETİ COK AZ KOYUYORLAR TAVUĞUN AZ OLDUĞUNU KAPATMAK İÇİN DE İCİNE BİLDİĞİN YAĞI SOSU DÖKÜYORLAR SADE EVKMEK BE YAĞLI SOS YİYORUZ SADECE
İlgisiz ve sıfır profesyonellik
İlk kez bu mekanı denedim çok iyiydi hem hizmet olarak beğendim .
Çok güzel olmuş elinize sağlık 4 üncü siparişim tavsiye ederim ❤️
| 0501 096 27 27 |
| Dönerci |
| 3.2 / (87 yorum) |