Belen
Tavuk eti biraz kötüydü. Onun harici bir sıkıntı yoktu. Kurye vaktinde getirdi
elinize saglik cok guzeldi :)
٠
Çok lezzetli yemek yapıyorlar ve paket servisleri çok hızlı herşey mükemmel
Hem Yanlış Getiriyorlar Hemde Geri Almıyorlar Çok Kötü
| 0530 415 09 04 |
| Dönerci |
| 4.3 / (18 yorum) |