Yenimahalle
Vasat bir hastane 3 ay sonraya ultrason randevusu nedir acil ölelim mi Sekreterler daha güzel giyine bilir ev kıyafetleriyle gelmişler Gereksiz zaman kaybı hoş bir yer değil
Bu hastanenin burda olması neye yarıyor acili yok bir şeyi yok
İyi temiz bir hastane
Çok sevgili doktorumuz İdil Hocamız , oğlumun hastalık sürecini şefkat dolu muayenesi ve tecrübesiyle takip ettiği için ve ayrıca güzel hemşirelerimiz sabırla ve sevgiyle oğluma yaklaştıkları için hepsine teşekkür ediyoruz, bizlere özel hastane konforunda hizmet sunmaktalar..
Sakin ve güzel bir hastane. Ayrıca çok ilginç bir iç ve dış mimariye sahip.
Emre kaygısız dan psikoji bölümünden randevu aldık. Ücret bile ödedik ama işin komik yanı size donanımlı hastanelere yönelin diye tavsiye veriyor çok ikonik. Boşuna vakit ayırmayın
KBB'den Ali Meteoğlu hocaya geldim rahatça işimi hallettim teşekkürler.
Doktor cihaz yetersizligi var hastanede dekerasyon şart eski hastane
Bugün gittim personelinden doktoruna kadar hepsi nazik insanlar, hastane eski olmasına rağmen temiz ve sakin. Umarım hep böyle devam eder. Doktor Firdevs Kervan Hanım'a da ayrıca teşekkür etmek isterim.
Bu kadar kısıtlı alanda ancak bu kadar iyi bir planlamayla yerleşim yapılabilirdi. Gerçekten içerisini planlayan her kimse çok başarılı bir iş çıkarmış. Genel Cerrahi bölümünden hizmet aldım. Ne bir gecikme ne bir tavır. Gayet iyi bir hizmetti. Doktorumuza teşekkür ediyorum.
| (0312) 412 30 00 |
| bestepedh.saglik.gov.tr |
| Tam Teşekküllü Hastane |
| 3.5 / (529 yorum) |