İskenderun
Kötüydü tavuklar yanmıştı
ishal garantili
Eşimle bir isk. doner ve bir köfte söyledik döneri getirip köfteyi.gec getirdiler, garsona söylediğimde neredeyse dovecek gibi sert üslupla lan baba felan tarzi konusmaya basladi, döneri isk usulu soyledim o da yanlış geldi 2sininde lezzetide yoktu, odedigimiz paraya zerre degmedi kisi basi 250 lira aldi 1 döner ayrana
Çok kötüydü ve pahalıydı girişteki çalışan herkezi kandırıyor dönerleri cok küçük verdiğiniz paraya deymez.ve istediğiniz şeyleri getirmiyorlar
Çök kötü bir yer tavsiye etmem dedikleri gibi bir döner gelmiyor fiyat çok pahalı değil ama o fiyata daha iyi döner yerim
Çök kötüydü ve pahalıydı dedikleri gibi bir döner gelmiyor. Yani birdaha gitmem
Çok kötü .. ekmek soğuk ve payat.. donerin içinde hiç sos yok sadece marul salatası var.. fiyat olarak çok yüksek.. yanındaki lokanta lar fiyat olarak daha düşük ve daha lezzetli.. hiç güzel değilde.. ben kebeab ve döner ustası olarak yazdım.. hiç yakşmadı sizi..
| (0326) 614 10 11 |
| Dönerci |
| 2.7 / (110 yorum) |