Çukurca
Beğendim gözüm ????
bir döner gurmesi olarak mekana bir önerim olacak naçizane. bir tost makinesi alıp ekmek arası döneri müşteriye vermeden önce makinede iyice basarsanız dönere seviye atlatırsınız. özlediğimiz sossuz eski usul lezzetli döner yemek isteyenlere tavsiye ederim.
Yaşadığımız yerde hasretini çektiğim tek yiyecektir diyebilirim.Her memlekete dönüşümüzde mutlaka uğradığımız yerdir. Dönerin tadına doyum olmuyor. Ellerinize sağlık SERHAT BEY. Yine muhteşemdi????????
Çok güzeldi ellerinize sağlık ????
Tadına doyum olmuyor o kadar lezzetli ve temiz bir mekan????
| Dönerci |
| 4.5 / (72 yorum) |