Kıbrıscık
İş yerine sipariş verdik istediğimiz saati de belirtmiştik oysaki mola saatimiz geldiğinde ve hala kuryenin gelmemesi aradan da 20 dk geçikmeli gelmesiyle molamızın tamamı hiç oldu arkadaşlarımın ve çevremin öve öve bitiremediği döner bu olsa gerek güzel diye 2 tane söyledim ama 1 ini bile zor bitirdim kendilerini ve ekip arkadaşlarını geliştirmelerine ricada bulunuyorum
Sipariş verirken molamızın 19:30–20:00 arasında olduğunu özellikle belirttik. Buna rağmen sipariş 19:50’de ulaştı ve molamızın büyük kısmı teslimat beklemekle geçti. Zaman hassasiyeti olan siparişlerde bu konuya daha dikkat edilmesini beklerdik. Mağduriyet yaşadık.
Çok doyurucu da değil çok lezletli de değil,yani eh işte..Yenir mi yenir..Ama keşke et döner de yapsalardi...Alman uslu dönerle uzaktan yakından alakası yok ama günü kurtarır
Artık ne tadı ne hizmeti kalmış buranın eski sahipleri gül gibi insanlardı aradığımızda ilgilenirlerdi bir sokak altına sipariş veriyorum 40 dakikada buz gibi geliyor durumu belirtiyorum ne yapayım diyor şaka gibi üstüne birde yüzüme kapatıyor telefonu.
Gayet guzul
Uygun fiyat
Vasat
Öncelikle bolulu işletmeçi müşteri memnuniyeti sıfır. Dönerın içinden en az 7 cm uzunluğunda bulaşık telı çıktı ince gri renkli tel.Düşünün nasıl bir hijyen varsa tertemiz döner yiyorsunus iş yerini aradık söyledik ne var diye cevap aldık. İçinde et olmayan soslu yeşillik yiyeceğiniz bir yer işte.
Bolu'nun en iyi dönercisi
Gün ortasında sipariş verdik. Döner geldiğinde, sıradan bir sandviç dönerden farkı olmadığını gördük. Lezzeti vasattı, malzemelerin fazlalığı ise dönerin tadını tamamen bastırmıştı. Döneri yedikten 1–2 saat sonra midemizin hafif bozulduğunu fark ettik. Ardından bağırsak sorunları başladı. Mide ağrısı ve bağırsak rahatsızlıkları nedeniyle iki gün ciddi şekilde zorlandık. Bu belirtileri sorarsanız gıda zehirlenmesi olarak adlandırılır belki bileniniz vardır. Görünen o ki gıda güvenliği, temizlik ve hayvansal ürünlerin hassasiyeti gibi konulara gereken özen gösterilmiyor. Bu nedenle bir daha böyle bir riski göze almam ve bu mekândan döner yemem.
Kesinlikle çok güzel. Diğer hatay usulu dönerciler gibi değil. Boluda tek .
| (0374) 210 35 35 |
| Dönerci |
| 4.3 / (175 yorum) |