Bergama Necla-Mithat Öztüre Devlet Hastanesi

Bergama Necla-Mithat Öztüre Devlet Hastanesi

Bergama

Yorumlar
Geylaninin oyunları
Geylaninin oyunları bir gün önce
Oğuzhan Akman
Oğuzhan Akman 2 gün önce

Hayatım boyunca girmiş olduğum bütün hastanelerin en kötüsü doktorlarda olmaz üzere bütün çalışanlar ilgisiz ve alakasız muayene için sıra bekle muayeneden sonra sonuç çıkar yine sıra bekle sert bir mizacla bekliceksin sıran gelmedi doktor yok gibi insanı rencide edici konuşmaları gerçekten çok kötü bir hastane ölmek üzere olmadığın sürece gelmeyin...

THEZORERİKO
THEZORERİKO 3 gün önce

HAYATIMDA GÖRDÜĞÜM EN KÖTÜ HASTANE BURDA ÖĞRENCİYİM BİR BÖLÜME GİDİYORUM İLGİLENMİYOR BAŞKA BÖLÜME GÖNDERİYOR O BÖLÜME GİDİYORUM O BAŞKASINA SONUNDA BİRİ BAKIYOR ODA YARIM YAMALAK BAKIYOR DİNLEMİYOR BİLE SİZİ UMURUNUZA TAKMIYOR SORUN ÇÖZÜLMÜYOR RESMEN HASTANE KENDİ KADERİNE BIRAKILMIŞ DOKTORLAR DAHİL TÜM HASTANE BAŞTAN AŞAĞI KONTROL VE DENETİM YAPILMALI BERGAMA HALKINA YAZIK

Ömür Onurlucan
Ömür Onurlucan bir hafta önce
Cahit Akkaş
Cahit Akkaş bir ay önce
Hülya Uzar
Hülya Uzar bir ay önce

Dieses Krankenhaus müsste komplett abgerissen werden ,1 Stern ist sogar,zu viel

ersin ersen uysal
ersin ersen uysal bir ay önce
hly kzkgl
hly kzkgl 2 ay önce düzenlendi

HEMSIRESI ,TEMIZLIKCISI TORPILLI ODALI HASTANE Tanidiginiz var ise tek kisi kalirsiniz odalarinda.Mazlumsaniz yandiniz.Diş gostermekten baska careniz yok.3 Kattayiz şuan , böyle bir hastane olamaz, olamamali,sürekli hastalarin yerleri değişiyor. Güya enfeksiyondan dolayi yatiyoruz. Odalarin pis olmasi ,tek kisilik odaya 2 hastayi zorla siğdirip yatirmalarida cabasi, ayrica asansör temmuz 16 dan beri bozuk. Kirli çamaşır,çöp icin kullandiklari asansörü hastalar ve hasta yakinlari mecburen kullaniyoruz. Sicak su günleride haftanin 3 günü var .Hastalar, hastalik durumlarindan sebep yikanmak zorunda oldugunda tabi sizin sali persembe, ctesi gunlernizi beklesin ishal durumlari fln .

Necati Guzeluyar
Necati Guzeluyar 3 ay önce
Sabri Yurdaer
Sabri Yurdaer 3 ay önce

Onkoloji hastasıyım. İzmir Şehir hastanesinde tedavi ve kontrollerim oluyor. Tüm sağlık çalışanlarına başta Doktorlar olmak üzere teşekkür ederim. Dikili'de oturuyorum, sağlıkla ilgili takiplerim için Bergama Devlet hastanesini tercih ediyorum. (Ufak-tefek problemleri yok sayıyorum.)

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.