Yakakent
Döneri harika
Döneri çok güzel hizmet mükemmel atmosfer ise oraya göre güzel benim gözümde normalde 100%100
Gerçekten nimet kötü bi şey söylemek istemiyorum ama bu nasıl bi döner ya gerçekten çok kötü bi deneyimdi
döner güzel ama çok hijyenik değil. patates benim dönerim hazırlanırken yoktu, yemeğim hazırlandıktan sonra patates geldi ,yanına biraz alabilir miyim diye sordum, ama patateslerin siparişler için olduğunu söyledi. sanırım benim siparişim onların gözünde sipariş değil.
Samsunun en iyi dönercisidir
Berbat bir yer ama döneri iyi abi
mukemmel tadı cok iyi doneri yemek için 1 saat yol gelen var sevilen tutulan yer büyüksehire açsa ulkede gundem olur böyme doner yemedim garibanın halkın dostu içerdeki atmosfer mukemmel
Yorumlara bakıp bugün ilk defa dönerini denedim. Biraz erken bir saatte gittiğim için dönerin üst kısmı tam pişmemiş gibi duruyordu ve bu nedenle biraz tereddütlü aldım ama bana kestiği kısım pişkindi. Lezzet konusunda ise bence gayet başarılıydı. Tam klasik tavuk döner tadı. Dürüme koyduğu döner miktarı da iyiydi. Tek memnun kalmadığım kısım usta haricinde dükkanda bulunan personelin lakayıt ve gürültülü muahbbetleriydi. Dönerin başındaki ustaya ise lafım yok efendi kibar işine odaklı bir adam. Tek yıldızı bu bahsettiğim ortamdan dolayı kırıyoum. Onun haricinde döneri tadılması gereken lezzette.
Yenebilecek en kaliteli döner. Bundan iyisi olmaz. Eski usul ve kaliteli. Küçükken yediğiniz bol tavuklu ve sosa boğulmamış bir lezzet.
Mükemmel bir lezzet fiyatı çok uygun elamanları çok saygılı
her gün gerzeye döner söylüyorum yol ücreti dahi almadan getiriyorlar kuryesi de çok saygılı birisi sigara ikram ettim mesai saatleri içinde içmiyorum diyip reddetti
Bikaç gündür sipariş veriyoruz harikalar gerçekten hem lezzetli hem hızlılar. Şimdiye kadar nerdeyse 1 haftadır hergün sipariş verdik hiç pişman olmadık.
Bence yenilcek en iyi doner fiyatı da gayet iyi super
Eski usul sossuz ketçap mayonezle döner yapan ve hakkını veren bir işletmeydi. Gobit ekmek aldık tadına doyamadık 2. Yi de söyledik gerçekten ustamın ellerine sağlık çok güzel yapıyor fiyatı 60 tl olmasına rağmen içinde de bol bol tavuk vardı yakakente geldiğimde tekrardan uğrayacağım
1 saat bekledim gelmedi
Tavuk Döner'i mükemmel. Herkese tavsiye edebilirim.
Kimseye sormadan tuz koyuyorlar ettin tuzu onu geçtim. Tansiyon hastası varmı yokmu sormadan tuz basmarindan 1 puan kırdım
| 0545 265 27 80 |
| Dönerci |
| 4.5 / (23 yorum) |