Dalaman
2 kişi 2 tavuk dürüme 700 TL verdik ne yedigimizi bile anlamadık sözde eti bol diye aldık resmi dolandırıcılık
Özellikle tombik et dönerin ailecek sevdalısıyız genellikle paket servis alıyoruz döner soğuk gelmedi hiç bir zaman ellerine sağlık
Siparişim aldılar geç kaldığı için aradım telefonumu açmadılar bi saat sonra kontrol etmek için gittiğimde işyerlerini kapalı gördüm . 1,5 saat yemek beklettiler hiç bişey söylemeden dükkanı kapatıp gitmişler şaka gibi
Heryerde tavuk döner var. Et döner bulmak kolay değil. Bulduğunuzda da et güzel olmuyor her zaman. Belki döner kasim 2024'te açılmış Dalaman'da. Biz yeni keşfettik. Et döner oldukça lezzetli. Patates cipsi iki kişi zor bitirdik. Çay ikrami hoşuma gitti. Sahibi çok sıcakkanlı biri. Tavsiye ederim döneri deneyin.
Gerçekten döner yapıyorlar . Çok lezzetli ve fiyatı uygun , esnaflığı bilen kibar insanlar tarafından işletilen gayet hijyenik bir mekan
KÖTÜ.
Ben Fransa Paris'ten gelip tadına baktım çok iyi
Ben tombik 100 gram et döner yedim uzun zamandır yediğim en kaliteli döner diyebilirim. Çok lezzetliydi, çok beğendim, gramaj olarak da eti çok yeterli geldi. Fiyat olarak da çok makul.
Ellerinize emeğinize sağlık!
Anlatılmaz yaşanır.. Teşekkürler..Beş yıldız lezzet..
İşletmede 2 müşteri olmasına rağmen hazır tavuk döneri 25 dakikada verdiler. Verdikleri döner yanmış kapkaraydı. Mzür bile dikenmedi. Ayrıca mekan hijyen açısından sağlıklı gelmedi. Topluca paket yaptırıyorduk o da bitti!
Tam.bir ankara dönneri Elinize salik her zaman tavsiye ederim 10 numara 5 yildiz
Harika ilgi ve hizmet, dönerin tadı da güzeldi. Ailecek çok beğendik.
Dalamanın en lezzetli döneri diyebilirim
klasik doner anlayisiyla (doner, domates, marul, sogan) yapiliyor. soslu donerlerden sonra cok iyi geldi. tadi gayet guzel, musteriyle iletisim gayet iyi.
Erkek arkadaşımla beraber et kalmadığı için tavuk iskender yedik. Hayatımda yediğim en güzel yalancı iskenderdi. Tadı harikaydı gerçekten çok beğendik :) ilgileri ve güzel yüzleride harikaydı ♥️
Dışarıda tavuk döner 100 tl yazıyor 2 tavuk döner 2 büyük ayrana 480 tl verdik tadıda güzel değildi sakın gitmeyin
| 0539 439 48 89 |
| Dönerci |
| 4.1 / (53 yorum) |