Begendik döner halfeti şubesi

Begendik döner halfeti şubesi

Halfeti

Yorumlar
Mehmet Scofield
Mehmet Scofield bir ay önce

Hizmet çok kötü yemekler soğuk her zaman yere bişeyler düşüyor

Ahmet Karakurt
Ahmet Karakurt bir ay önce
Müslüm Yaprak
Müslüm Yaprak 2 ay önce

Döner çok berbat allahın nimeti olmasa yüzlerine fırlatacaktım bide çalışanları yanımdaki kız kardeşime ters ters bakıyor yani ayıp diye bişey kalmamış hiç tavsiye etmiyorum en. berbat yer

azadin
azadin 2 ay önce
mehmet özkaya
mehmet özkaya 3 ay önce

Güzel bir mekan

Cdsjnxmx Xmxnnx
Cdsjnxmx Xmxnnx 4 ay önce

döner söyledik. adres karıştı dediler, bir saat bizi beklettiler

ilyas durmaz
ilyas durmaz 4 ay önce

Fiyatlar ve tadı feba değildi. Gidilir

Emine Çiftçi
Emine Çiftçi 4 ay önce

Bugün tekrar döner aldık. Geçen aldigimizda olan olumsuz durumu telefi ettiler bu bile yetti bana elinize emeğinize sağlık

Celal
Celal 4 ay önce

Hem para verdik hemde yemek yemedik teşekkürler

Mahmut POLAT
Mahmut POLAT 4 ay önce
Eda Kısmet Çar
Eda Kısmet Çar 5 ay önce

Dönerinin lezzeti güzeldi ama mekan sahibinin üslubu çok kötüydü. Beraber çalıştığı insanlara böyle davranan birinin bu yerlere gelmesi içler acısı.

huseyin apaydin
huseyin apaydin 5 ay önce
Eray Çelik
Eray Çelik 5 ay önce
Nokta Nokta
Nokta Nokta 6 ay önce
M. Samet Yılmazer
M. Samet Yılmazer 6 ay önce

Kola sıcak döner soğuktu bu işte bir terslik var.

Omer Karatas
Omer Karatas 7 ay önce

İlk geldiğimde bir tane ölü sinege rastladım 2 ci gelişimde içinden tırnak çıktı 5 ye kadar bir şey çık madı 6 gelişimde bir tane ö lü karıncaya rastladım lütfen bu durumu düzeltin bile çok balı yabı yor sunuz bune arkadaşım boş boşuna 90 tele bara veriyoz yarımı 50 tele yabmış sınız hicbirşey alamayıyoz kazık atıyorsunuz

Ömer Kocaman
Ömer Kocaman 7 ay önce

Dönerin lezzetine söz yok fakat hijyen açısından fazla iyi konuşamam 1. Gidişimizde dönerin ölmüş bir sinek çıktığını gör 2. Gidişimizde dönerin içinden bize ait olmayan beyaz bir kıl çıktığını gördük içine fazla yağ kardeşim mide sorunları yaşıyor eğer bu sorunlar düzeltilirse çok iyi olabilir lütfen bu söylediklerimi dikkate alın.

demet fidan
demet fidan 7 ay önce

Dükkana gittiğinizde lezzetli fakat eve servis çok rezil çok şaşırdık, şu şekilde ayran getirmişler büyük ihtimal bozulmuş ayran

Mahmut Tayyar
Mahmut Tayyar 7 ay önce

Fiyat performans mekanı lezzetli

ahmet oksuz
ahmet oksuz 7 ay önce
İletişim Bilgileri
0531 840 61 00
Dönerci
2.8 / (23 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.