Halfeti
Hizmet çok kötü yemekler soğuk her zaman yere bişeyler düşüyor
Döner çok berbat allahın nimeti olmasa yüzlerine fırlatacaktım bide çalışanları yanımdaki kız kardeşime ters ters bakıyor yani ayıp diye bişey kalmamış hiç tavsiye etmiyorum en. berbat yer
Güzel bir mekan
döner söyledik. adres karıştı dediler, bir saat bizi beklettiler
Fiyatlar ve tadı feba değildi. Gidilir
Bugün tekrar döner aldık. Geçen aldigimizda olan olumsuz durumu telefi ettiler bu bile yetti bana elinize emeğinize sağlık
Hem para verdik hemde yemek yemedik teşekkürler
Dönerinin lezzeti güzeldi ama mekan sahibinin üslubu çok kötüydü. Beraber çalıştığı insanlara böyle davranan birinin bu yerlere gelmesi içler acısı.
Kola sıcak döner soğuktu bu işte bir terslik var.
İlk geldiğimde bir tane ölü sinege rastladım 2 ci gelişimde içinden tırnak çıktı 5 ye kadar bir şey çık madı 6 gelişimde bir tane ö lü karıncaya rastladım lütfen bu durumu düzeltin bile çok balı yabı yor sunuz bune arkadaşım boş boşuna 90 tele bara veriyoz yarımı 50 tele yabmış sınız hicbirşey alamayıyoz kazık atıyorsunuz
Dönerin lezzetine söz yok fakat hijyen açısından fazla iyi konuşamam 1. Gidişimizde dönerin ölmüş bir sinek çıktığını gör 2. Gidişimizde dönerin içinden bize ait olmayan beyaz bir kıl çıktığını gördük içine fazla yağ kardeşim mide sorunları yaşıyor eğer bu sorunlar düzeltilirse çok iyi olabilir lütfen bu söylediklerimi dikkate alın.
Dükkana gittiğinizde lezzetli fakat eve servis çok rezil çok şaşırdık, şu şekilde ayran getirmişler büyük ihtimal bozulmuş ayran
Fiyat performans mekanı lezzetli
| 0531 840 61 00 |
| Dönerci |
| 2.8 / (23 yorum) |