Bayındır İçerenköy Hastanesi

Bayındır İçerenköy Hastanesi

Ataşehir

Yorumlar
MURAT ÇİNİ
MURAT ÇİNİ 7 saat önce düzenlendi

Terbiyesiz bir hastahane gitmeyin hiçbir şekilde.

Gülbin Alparslan
Gülbin Alparslan 2 gün önce

3 gün önce Bayındır İçerenköy Hastanesinde ameliyat oldum.Öncelikle Dr,Deniz Küçükkaya ve asistanı Nükhet Hanima çok teşekkür ederim titiz ve duyarli yaklaşımlari için.Anestezi.doktorlari Dr Sibel ve Dr Nur Hanima ameliyatımın rahat bir şekilde geçmesini sağladiklari için teşekkür ederim.Ameliyata girerken yardımı eden Saynur hemşireye,4. kat sorumlu hemşiresi Sevgi Hanıma,gündüz benimle ilgilenen ebe hemşire Burcu Hanima,gece ilgilenen Zeynep Hanima tesekkür ederim güleryüzlü,ilgili yaklaşimlari.için.Özetle kendimi çok güvende ve iyi hissettim.Emeklerinize saglik,iyi ki varsınız????????

Müzeyyen Okşan Tiner
Müzeyyen Okşan Tiner 3 gün önce

Acilde doktorumuz Taner bey ve acil çalışanları inanılmaz insanlar hepsine çok teşekkürler

Osman
Osman 2 hafta önce düzenlendi
zeropath23
zeropath23 2 hafta önce

2 Ocak akşam acile başvurdum. Doktor bey çok ilgiliydi, beni dikkatle dinledi. Muayene etti, gerekli kan tahlillerini yaptı ve durumumu açıkça anlattı. İçim rahatladı, teşekkür ederim doktor bey ????????

Ebru Ozbay
Ebru Ozbay 2 hafta önce

Kendimi güvende hissettiğim tek özel hastane, teşekkürler.

Pınar Kuldaşlı
Pınar Kuldaşlı 3 hafta önce

Buyuk konusmak istemiyorum ama bir daha gitmem. Doktorumuz cokk iyi ve o yuzden gittik. Birincisi odalar inanilmaz dar kucuk. İkinicisi camlar kapali kilitli yukari dogru yapilabilirdi cunku havasizliktan patliyorsun. Kapiyi actiginda korudorda hastalarla donen sirkulasyon hava. Hemsireler den biri kuzumu korkuttu. Onun yuzunden iki kere bayilma atagi gecirdik. Konumu zaten kabus. Ama girsiteki calisanlar ilgileri yardimci olmalari kan alma radyoloji hepsi cok iyi. Yatis kati cokkk kotu

lally
lally 3 hafta önce

normalde 1 yıldızı hakettiklerini bile düsünmüyorum hic memnun kalmadım bu hastaneden biz bir hasta olarak o hastaneye giderken onların yaptıkları muamale içler acısıydı..

derya cicek
derya cicek 4 hafta önce

Merhabalar Bayındır Hastenesinde (İçerenköy) bulunan doktorumuz Korcan Yüksel'e minnetlerimizi sevgilerimizi iletiyoruz. Kendisinin sürecimizde göstermiş olduğu için çok teşekkür ederim. Doktorumuzu merak edenler için işinin ehli mükemmel bir ameliyat süreci geçirdik. Hiç tereddüt etmeden tedavileriniz için önerilerimi sunarım.

Burak Mollaosmanoğlu
Burak Mollaosmanoğlu bir ay önce

İstediğiniz kadar efor verseniz de ne yazık ki bölümlere (kardiyoloji, dahiliye vb.) telefonla ulaşılamıyor. Bunun yoğunluktan olduğunu dile getiriyorlar. Talep açıp sonra sizi aramalarını istediğinizde sizi arıyorlar. Aradıklarında 10 saniyelik bir sessizlik olduktan sonra arama ansızın kapanıyor. Bir daha ulaşamıyorsunuz.

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.