Merkez
Bence normal bir devlet hastanesi
Merhaba ne kadar ciddiye alınır bilmiyorum çünkü Türkiye artık arkası olanın olmuş 15 gün önce babamı kaybettim ölüm hak fakat dahiliye doktoru Zübeyir bey babamı acilde kabul etmedi ve poliklinikte diğer dahiliye doktorları aralarında konuşurken duydum senin kakaladığın hasta deyip güldüler yazıklar olsun ki sokakta kedi ölse ülke ayaklanır benim babam vefat etti ses çıkmadı
2 Eylül'de hastanede doğum yaptım ve gerçekten çok memnun kaldım.. hem hemşireler hem de Doktorlar çok iyiydi. Bu kadar kibar ve işini iyi yapan hemşireleri görünce çok sevindim. Üstelik hastane anne ve bebeklere imkanları akıtmış. Sürekli eğitim verdiler. Emzirme konusunda bireysel yardımcı oluyorlar. Özel hastanede bile bu kadar rahat etmemiştim. Her şey için teşekkürler.
Acil hastası ex hastadır. Gerisi bekler düşüncesi ile hareket eden bir hastane ????
| (0458) 211 91 91 |
| bayburtdh.saglik.gov.tr |
| Tam Teşekküllü Hastane |
| 2.7 / (81 yorum) |