Bayburt Eski Devlet Hastanesi

Bayburt Eski Devlet Hastanesi

Merkez

Yorumlar
Neco
Neco 4 ay önce
AHMET YILMAZ
AHMET YILMAZ 5 ay önce

Bence normal bir devlet hastanesi

Seval Kocabey
Seval Kocabey 5 ay önce
Serkan Duman
Serkan Duman 8 ay önce
Ayşe Aktaş
Ayşe Aktaş 10 ay önce
Ünal Saraç
Ünal Saraç 11 ay önce
mahmut solğun
mahmut solğun bir yıl önce
Gülşah Yıldırım
Gülşah Yıldırım bir yıl önce

Merhaba ne kadar ciddiye alınır bilmiyorum çünkü Türkiye artık arkası olanın olmuş 15 gün önce babamı kaybettim ölüm hak fakat dahiliye doktoru Zübeyir bey babamı acilde kabul etmedi ve poliklinikte diğer dahiliye doktorları aralarında konuşurken duydum senin kakaladığın hasta deyip güldüler yazıklar olsun ki sokakta kedi ölse ülke ayaklanır benim babam vefat etti ses çıkmadı

Kübra Abbasoğlu
Kübra Abbasoğlu bir yıl önce

2 Eylül'de hastanede doğum yaptım ve gerçekten çok memnun kaldım.. hem hemşireler hem de Doktorlar çok iyiydi. Bu kadar kibar ve işini iyi yapan hemşireleri görünce çok sevindim. Üstelik hastane anne ve bebeklere imkanları akıtmış. Sürekli eğitim verdiler. Emzirme konusunda bireysel yardımcı oluyorlar. Özel hastanede bile bu kadar rahat etmemiştim. Her şey için teşekkürler.

Reşat Kul
Reşat Kul bir yıl önce

Acil hastası ex hastadır. Gerisi bekler düşüncesi ile hareket eden bir hastane ????

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.