Merkez
Batmanın en eski hastanelerinden gayet temiz düzgün ve ilgili bir yer çok memnun kaldık ☺️
Bu hastane baya eskidi ve artık hizmette geri planda olduğunu düşünüyorum yeni hastaneyle birlikte ismini duyuracktr tekrar
Tuvalet berbat ötesi tavanı açık ve yukarıdan üzerimize ne olduğu belli olmayan şeyler damlıyor.
Eski batman sosyal sigortalar kurumu devlet hastanesi çok kalabalık ve doktorlar ilgisiz zor durumda kalinmadikca gidilmez
İyi
doktorlar dahil personelin hastalara yaklaşımı çok insancıl. Tüm hastanelere örnek olacak şekilde. teşekkürler...
Eski ve küçük bir bina.
| (0488) 213 12 13 |
| batmaniluhdh.saglik.gov.tr |
| Tam Teşekküllü Hastane |
| 3.0 / (116 yorum) |