Kartal
sitemize haziran 2025 te taşındık. Tabi ki eksiklikler vardı ama satış sonrası ekibi her zaman destek oldular. Problemleri karşılıklı anlayışla kısa sürede çözdük. Sitenin oturumu gerçekten huzurlu. Çocuklara özgür alan tanıyor. İçeri kurye ve yabancı araçların alınmamasını doğru buluyorum. Güvenle oturduğumuz bir proje. Sosyal tesis de iş sonrası ortam değişikliği için fırsat sağlıyor. Kötü yorum yapanlar daha önce sıfırdan bir projede oturmuş mu insan merak ediyor.
5 para etmez bir bloktan diğerine gitmek için dağları aşmanız lazım merdivenler inip çıkmanız lazım
Milyon dolarlık proje yapıyosun sipariş için 15 dakika içerde yürüyosun cok saçma 3 veya 4 güvenlik noktası olması gerek 1 tane koymuslar birdaha sipariş gitmem oraya iptal ederim daire almak içinde sakın almayın binaların içi çok dandik çok kötü malzeme kullanılmış belli oluyo asansörler bile berbat
Beş para etmez bir site. Para baglanmaz.
Güzel bir site görunumunde icine girince kaos un ortasindasin su akmiyor sicak su gunduz var gece yok ilgilenen yok isini dogru duzgun yapan yok tadilattan kafayi kaldiramiyosun iscilikler cok kotu göl var diye heyecana kapilmayin sivrisinekten ne cami pencere yi kapatiyosun kisin bu ayda bile yasiyolar acikcasi pismanligin dibini yasatan bir site
Günde 100 kurye motorla alınmadığı için anahtarla ufak bir çizik atsa 1 seneye harabeye döner. İstenilen bu sanırım?
bence güzel bir yer açık havalı fakat çok iyi yapılmamış vazı yerler
Yıldız yapı cam balkon
| 444 3 070 |
| www.ernbatiyakasi.com |
| Konut Projeleri |
| 4.1 / (120 yorum) |