Başakşehir
A1 bloğunun kedisi — herkesin hayran olduğu bir ruh ❤️????
My cousin lives there. İt offers quality lifestyle for families
İş için uğramışlığım olan etap.
Kiralar yüksek hemde çok heryere uzak ve kiralar çoook yüksek
Bugün de 1. Etap 4. Kısım A4 blokta 2 asansör birden çalışmıyordu ve toplanan onca para ne işe yarıyor açıklama yok. Alınan temizlik araçlarının ya da değişen galveniz borularının resmi var ama ihale tekliflerini göremiyoruz ki tabi ortada bir ihale vs var ise. Yönetimi arıyorum, telefona orada çalışmayan ama telefonlara bakan? Kişi cevap veriyor. Kanunsuzca adam mı çalıştırılıyor? Kim bu kişi diye soruyorum, site müdürü beni yönetim odasından kovdu, böyle iş yapan insanlar.
Bu evlerde kiraya bu kadar yüksek para vermenin hiç anlamı yok. Burada yaşamaktan çok pişman olursunuz. 1. etap 1. kısım’daki A4, B3 bloklarını ve inşaata yakın olan diğer blokları sakın tercih etmeyin. Her gün sabah 8’den akşam 22-23’e kadar bitmeyen sürekli gürültü var. Ne kural var ne de insanlara saygı. Çocuklar gürültüden sürekli uyanıyor. Bu evlerde klima yok, aşırı sıcak oluyor. Camı açıyorsunuz, inşaatın gürültüsü ve tozu giriyor.
مجمع لا يوجد فيه اي خدمات
مجمع فيه حديقة هي الأجمل والأكبر بين المجمعات السكنية الاخرى، الادارة ليست جيدة بالمطلق يوجد نقص في الخدمات لكن تبقى اجرة العائدات رخيصة مقارنة بالمجمعات الأخرى
| Konut Projeleri |
| 4.0 / (147 yorum) |