Barbi Döner

Barbi Döner

Gönen

Yorumlar
Ercan Kaptanoglu
Ercan Kaptanoglu 2 gün önce

Öğrenci dostu ama lezzet ortalama diyebiliriz eğer çok iyi lezzet bekliyorsanız burası o yer değil .

Alina Kaplanova
Alina Kaplanova 2 gün önce

fiyat uygun ama dönerin lezzeti daha güzel olabilirdi

Ahmet Aykut
Ahmet Aykut bir ay önce

Çocukluğumdan bu güne hep giderim lezzet ve servis 10 numara

Mert Özmen
Mert Özmen bir ay önce düzenlendi

Eskiden güzeldi ama şimdi söylememize rağmen tavukların yanmış yerinden koymuşlar ve soğan olmasın dememize rağmen soğan koymuşlardı

suna güzelce
suna güzelce bir ay önce
Saadet Solmaz
Saadet Solmaz 2 ay önce

güzel ama ıspartaya göre fiyatlar biraz fazla ve biz yemek yerken garson kadın yanımızdan ayrılmadı

enes cpy (enescpy)
enes cpy (enescpy) 2 ay önce

Eskiden çok iyiydi ama şimdi bozmuş üzüm çarşısına girince içerdeki sağdaki dönerci fiyat ve lezzet olarak 10 kat daha iyi

Orhan Altıok
Orhan Altıok 2 ay önce

Super

Mustafa Ünal
Mustafa Ünal 2 ay önce
Yusuf ÇALIŞKAN
Yusuf ÇALIŞKAN 3 ay önce
İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.