Gönen
Öğrenci dostu ama lezzet ortalama diyebiliriz eğer çok iyi lezzet bekliyorsanız burası o yer değil .
fiyat uygun ama dönerin lezzeti daha güzel olabilirdi
Çocukluğumdan bu güne hep giderim lezzet ve servis 10 numara
Eskiden güzeldi ama şimdi söylememize rağmen tavukların yanmış yerinden koymuşlar ve soğan olmasın dememize rağmen soğan koymuşlardı
güzel ama ıspartaya göre fiyatlar biraz fazla ve biz yemek yerken garson kadın yanımızdan ayrılmadı
Eskiden çok iyiydi ama şimdi bozmuş üzüm çarşısına girince içerdeki sağdaki dönerci fiyat ve lezzet olarak 10 kat daha iyi
Super
| www.firmasec.com/firma/trcyyc-barbi-doner-salonu |
| Dönerci |
| 4.3 / (165 yorum) |