Bandırma Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Bandırma Eğitim ve Araştırma Hastanesi

Bandırma

Yorumlar
İpek D.
İpek D. bir hafta önce

Acilde Umut diye bi doktor var soguk algınlığı şikayetiyle gittim ve bana yazılan ilaç şaka mı? Romatizma ne ya? Eger doktorluğu beceremiyorsan kalk o masadan birader.

Bişeng CİN
Bişeng CİN bir ay önce

Bu kadar iyi niyetli doğumhane çalışanlarına hiçbir il ve ilçe de rastlamadım Allah sizden razı olsun biz siin sayenizde bu normal doğum serüvenini kusursuz bir şekilde iyi bir hikaye ile atlattık hakkınız ödenmez iyi ki yolumuz bu hastaneye düşmüş.

Ekin yılmaz
Ekin yılmaz 2 ay önce

Genel cerrahi doktoru Ufuk filikçi geçen hafta benimi aldı hiç hissetmedim çok memnun kaldım emeği hakkı ödenmez çok iyi bir doktor

İlayda Dinç
İlayda Dinç 2 ay önce

arkadasim bu hastaneye gitti herkes cok suratsiz musmula suratliydi triyajda ki kadin zorluk cikardi hakaret etti ben hayatimda hic bir devlet hastanesinde boyle muamele gormedim asla gitmeyin!!!!!

Kadir İbiş
Kadir İbiş 2 ay önce düzenlendi

Tüm sağlık çalışanlarından Allah razı olsun

Yorumcuharita
Yorumcuharita 2 ay önce
Ayşegül Çiftçi
Ayşegül Çiftçi 2 ay önce
zeki
zeki 3 ay önce

Hastane bitik durumda aynı anda 2 hasta düşük ihtimali var diye acilde ama icapçı Dr hanım teşrif etmedi ..benim bebeğim düştü Dr ihtimali var diye sağlik bakanlığı na yazdım.. Rabbim kimseyi buraya düşürmesin

Mehmetcan Emanet
Mehmetcan Emanet 3 ay önce

Üroloji bölümünde görev yapan Mehmet Kırdar hocama çok teşekkür ediyorum. Kendisi çok eğlenceli, esprili ve hastayı rahatlatacak şekilde konuşuyor. Allah hekimlerimizi başımızdan eksik etmesin.

Umut İşçi
Umut İşçi 3 ay önce

Asım beye çok teşekkür ediyoruz süper bi ilgi ve alaka

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.