BANDIRMA DOİS DÖNER

BANDIRMA DOİS DÖNER

Bandırma

Yorumlar
Şafak Güler
Şafak Güler 5 gün önce

Sade söylediğimiz şey karışık geldi

Mehmet Macit
Mehmet Macit bir hafta önce

Paket servis siparişi 1 saat 10 dakika da teslim edemediler aradığımda kurye motoru bozuldu baska kurye ile gonderecegiz dendi. 10 dk sonra ulaştı yemek ancak tum geçen bu 1 saatten uzun teslim edilememe sürecinde ayran yemekle birlikte ayni posette beklemis. Gelen tum paketler buhar sebebi ile ic ice gecmis, yemekler soğuyup kurumus ve ayran sıcaklığı çaya yaklasmis. Surecte Sorunlar her zaman olur ama hijyen ve sağlık konularina karsi bu kadar özensiz olamaz bir restorant.

abdulaziz yılmaz
abdulaziz yılmaz 2 hafta önce

zehirlendim nolur yemeyin sağlığınız için

Erman Berberoğlu
Erman Berberoğlu 2 hafta önce

daha kötü bir işletme görmedim ömrü hayatımda şubeye gitmeme rağmen bir dürüm bir ayran için 30 40 dakika civarı ayakta bekledim yemeksepeti siparişlerini önce ayaktaki müşterinin siparişini en son hazırlamak nedir 40dakika şubede ki sipariş bekliyosa kapatın burayı lezzetede gelecek olursak daha saramamışlar bile parcalandı dürüm rezalet tavukları vardı midemi bozdu zaten önünden dahi geçmeyin

Ayşe şen
Ayşe şen 3 hafta önce

4 kişi ailemle beraber gittim hepimizde döner yedik ama gerçekten ölümden döndüm içinde kocaman bir zımba teli gibi daha büyük ve sert birşey çıktı.Söylediğimde gosterdigimde yenisini yapalım mı dediler ama boğazıma takilsaydi görmeseydim böyle rezalet görmedim birdaha hayatta yemem dois döner

Selma Topçu
Selma Topçu bir ay önce

Çocuklarla beraber gittik döneri lezzetliydi hizmette gayet düzgündü çalışan arkadaşları tebrik ediyorum

Ali KAYA
Ali KAYA bir ay önce

Olumsuz yorumlar çok ilginç gerçekten. Dün, eşim ve çocuğumla gittim. Gerek lezzeti gerekse fiyatları çok çok iyi. 2 adet zurna söyledik, sıcacık, lezzet dengesi yerinde güzel bir dürüm geldi. Bandırma'ya gittiğimde mutlaka yine uğrayacağım.

FATİH KÜÇÜK
FATİH KÜÇÜK bir ay önce

Bandırma İDO iskelesine yakın konumdaki güzel bir işletme. Menü lezzet ve fiyat bazında oldukça ideal ögrenci dostu ???????? çalışan arkadaşlarda güleryüzlü ve işlerini yapan insanlar. Yapılan olumsuz yorumlar tuhaf gelmekte.

Oguzhan
Oguzhan 2 ay önce

Gerçekten söylüyorum geçen hafta Hatay'da durum yedim ve sonra burada durum yedim aradaki fark pastadan sonra ayran içmek gibi geldi hem fiyatı piyasa ulstu hem tadı çok kötü ben önermiyorum

eren koca
eren koca 3 ay önce

Yemek olarak güzel ama sipariş verdik 1 saat oldu gelmedi sonra aradık meğersem siparişimizi almamışlar ve 5 kerdede aradık 1.30 saate geldi

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.