Birecik
Döner berbat ve dükkan çok kirli aşırı kirli eldiven yok masalar berbat yerler simsiyah asla önermem
Kurye para üstünü vermeden gidiyor ve üslüpları çok kötü çalışan olarak mı gittik müşteri olarak mı belli değill 0 olsa hizmete 0 verirdim
Tam bir öğrenci yemeği ama çok yağlı Fiyatına göre iyi bir döner
Doner güzel ama sipariş çok yavaş ve 40 tl yaziyo ama 50 alıyorlar bilginize
Çok yavaş geliyor doner
Çok iyi yemenizi tavsiye ederim
G eç gonderiyorlar
3mart2023 26 yıldır birecik teyim böyle berbat döner görmedim ve üstüne iade si için aradım telefonu hayvanat bahöesindekş gorilden farkı yoktu
Bal gibi döner temiz çok lezzetli
Muhteşem denemenizi tavsiye ederim
| (0414) 652 16 16 |
| Dönerci |
| 3.2 / (18 yorum) |