Simav
senelerin bal döneri abi lezzet aynı teşekkür ederiz
Tek kelimeyle mükemmel
Uşaktan gelipte Hayatımda yediğim en lezzetsiz tavuk dürümdü. Lezzet deseniz 0. Onu geçtim içinde kıkırdak ve deriler vardı. Hiç önermiyorum.
Panayır ve şenliklerde görürseniz yemeyin... Bayat ekmek ve lavaşları margarinleyip satıyorlar. Döner diye tantuni gibi paramparça edip veriyorlar. Masaya oturuyosun bir saatte sipariş alıyorlar vasat...
Et döner gayet iyi tavsiye ederim
Lezzet olarak mukkemmel tavsiye ederim
| (0274) 513 24 74 |
| Dönerci |
| 4.1 / (32 yorum) |