Kadıköy
site olarakta güzel hizmet olarakta iyi bir yer
Sitemiz çok güzel yer ve her yeri bakımlı tek sıkıntısı bisiklet sürerken bazı şahıslar şikeyet ediyor
Kosuyolu'na gelirseniz burayı ziyaret edin derim.
10 yıldır burada yaşıyorum. Bina eski olmasına rağmen konumu çok iyi yerde ve site oldukça güvenli. Komşularımız güler yüzlü insanlar. Kendine has bir park kültürü var. Ayrıca Songül abla ve Ayhan abi büfelerinden çok uygun fiyata çay ve kahve hazırlıyor. Bizim evimiz park cephesine baktığı için yaz aylarında fazla gürültü olabiliyor.
Keyifsiz bir yer
Bahar sitemiz çok güzel Özellikle parkı bahar büfesi ve işletmecisi hizmetinden çok memunuz
| Konut Projeleri |
| 4.0 / (88 yorum) |