Palandöken
Sürekli tercih ettiğim bir mekan gayet hijyenik ve tad olarak oldukça iyi bir yer.
Rezalet ve ötesi…‼️‼️ sipariş ettiğim köfte ekmek ağzı açık soğuk bir şekilde tarafıma teslim edilip içinde sadece “köfte ve patates” dışında hiçbir şey yoktu.. defalarca arayıp salata ve sıcak gelmesini belirttim ama nafile.. El vicdan.. Hakkımı helal etmiyorum.. Kimseye önermiyorum bu işletmeyi.. , kaç defadır siparişimi başlarından salıp gönderiyorlar.. Bir yıldız verdim o bile fazla .
Tavuk döneri güzel ama erkenden bitiyor yiyemiyorsunuz.
Arada tercih ederim burayı eskiden çok lezzetlidir tavuk tadı aldığım nadir güzel mekanlardandi. Sonra ne oldu bilmiyorum çok kotu sadece baharat tadı yazık olmuş o lezzete üzüldüm açıkçası
Hizmet eh işte bol soslu dinozor gidip az soslu diyo (15 nisan 2025 saat: 17.39)
| (0442) 291 10 10 |
| Dönerci |
| 4.2 / (102 yorum) |