Feke
Bunu yiyeceğime arta kalan küflü ekmeği yerim
Daha şimdi söyledim döneri bu saatte yenilemiyecek kadar kötü nasıl bir ekmek kullanıyorlar anlamadım bu kadar güzel bir niymetden para kazanıp helalin yemek var iken herşeyi kötü hale getiren insanlar Allah'ın dan bulsun haram olsun param
Lezzet konusunda cidden şaşırıcı seviyede güzel ve tek dürüm yetmiyo tavsiye ederm
Hayatımda yediğim en iyi tavuk döner
Gerçekten başarılı ????
Gerçekten başarılı ve güzeldi
Çok güzeldi
Çok güzeldi eski usul yemek bulunmaz oldu gerçekten hakkıni veriyorsunuz
Gerçekten başarılı bir dönerdi memnun kaldım elinize sağlık
Hizmet kalite ve tat on numara ellerinize sağlık ustam
Allah aşkına ne koydunuz bu dönerin içerisine? Pul biberden geçilmiyor, değişik değişik baharatlar, karamelize olmuş soğan tadı ve sos diye kullandığınız şeyin damakta bıraktığı berbat tat. 3 ısırık falan alıp çöpe attım. Döner de domatesin ne işi var abi? Yiyebilene afiyet olsun.
Şuana kadar yediğim en güzel dönerdi eskilerden kim kaldı ????
| 0530 601 15 12 |
| Dönerci |
| 3.9 / (15 yorum) |