Efeler
ilgi alaka çok kötü hoşgeldiniz diyen yok niye derler gibi surat ifadeleri içerde havalandırma yok menü yok fiyat bilgisi yok et soğuk geldi ortalamanın altı. hiç bir esprisi yok
4.denemede olumsuz malesef Her seferinde duzelir umuduyla ama bu son oldu yazmamak icin her seferinde direndim lezzet sifir kuru oncceden kesilmis soguk 300 lira al ama hakkini ver hadi kestin once bari isit be kardesim
Lezzetine birsey diyemiycem ama çok pahalı geldi. İkincisi hijyenik degil. Adam döner kestigi yerde sigara kullanıyo.
Etin tadı güzeldi fakat hiç sos olmadığı icin yediğimiz her şey kuru geldi. Fiyatları birazcık yüksek buldum
Cts saat 1.30 da kapalıydı burada 3.00 yazıyor..
Sıfır havalandırma, dükkanın ortasında döner çeviriliyor ve inanılmaz yağ kokusu var her yerde. Ekmek bitiyor, garson ekmek almaya gidiyor, usta hem müşteriye döner hazırlamaya hem de bir o kadar müşterinin hesabını almaya çalışıyor aynı anda. Kabul edilebilir bir şey mi bu siz söyleyin. Lezzet olarak da daha iyisini yememiş biri için iyidir belki ama beni çok rahatsız etti yağı. Yandaki restoran rastgele bi dükkan daha alıp bir usta bir de garson getirmiş. Başka en ufak işlem yok. Azıcık mutfak, personel ve malzeme gereksinimini düşünüp uğraşsanız belki bu kadar kötü olmayacak ama hizmetin değil paranın öncelik olduğu apaçık.
İçerisi yağ kokuyor havasız, döner kıyma gibi ve kokuyor.
Mükemmel döner, tam fiyat performans
Herşey cok güzeldi. Ellerinize sağlık
Çok memnunuz.Erzurumda cağ kebabı yedim ama eti bu kadar güzel değildi.Aydında değil,Türkiye’de tek geçerim
Aydında gece yemek istediğimizde uğradığımız tek mekan. Elinize sağlık
Aydın’da daha iyisini bulabileceğinizi düşünmüyorum . Gece dahi olsa ailenizle gidip rahat rahat dönerinizi yiyebilirsiniz . Cihad Bey’e güzel esnaflığından dolayı teşekkür ederiz .
Çok iyi
Döner çok kuru ve kötü pişirilmişti hızlı pişirmek için ateşi basıp yarısı yanık yarısı pişmemiş bir et yemek isterseniz gidebilirsiniz yandaki işletmenin arta kalanını pişirip gece vakti önünüze koyuyorlar
yedikten sonra midemde uhud savaşının 2025 versiyonu yaşandı döner tahta gibi domates varla yok arasındaydı döneri pişirmek yerine ızdırap çektirdi yaktı rezaletti
| (0256) 226 66 66 |
| Dönerci |
| 4.3 / (27 yorum) |