Aydın Gece Dönercisi

Aydın Gece Dönercisi

Efeler

Yorumlar
Arda Çaylı
Arda Çaylı 3 gün önce

ilgi alaka çok kötü hoşgeldiniz diyen yok niye derler gibi surat ifadeleri içerde havalandırma yok menü yok fiyat bilgisi yok et soğuk geldi ortalamanın altı. hiç bir esprisi yok

Mustafa Gün
Mustafa Gün bir ay önce
Mehmet ali Değirmenci
Mehmet ali Değirmenci bir ay önce

4.denemede olumsuz malesef Her seferinde duzelir umuduyla ama bu son oldu yazmamak icin her seferinde direndim lezzet sifir kuru oncceden kesilmis soguk 300 lira al ama hakkini ver hadi kestin once bari isit be kardesim

Emrah Palıt
Emrah Palıt bir ay önce

Lezzetine birsey diyemiycem ama çok pahalı geldi. İkincisi hijyenik degil. Adam döner kestigi yerde sigara kullanıyo.

Gülçin A.
Gülçin A. 2 ay önce

Etin tadı güzeldi fakat hiç sos olmadığı icin yediğimiz her şey kuru geldi. Fiyatları birazcık yüksek buldum

Semih Küçük
Semih Küçük 2 ay önce

Cts saat 1.30 da kapalıydı burada 3.00 yazıyor..

Serhat Bolca
Serhat Bolca 2 ay önce
Anıl Gürses
Anıl Gürses 2 ay önce

Sıfır havalandırma, dükkanın ortasında döner çeviriliyor ve inanılmaz yağ kokusu var her yerde. Ekmek bitiyor, garson ekmek almaya gidiyor, usta hem müşteriye döner hazırlamaya hem de bir o kadar müşterinin hesabını almaya çalışıyor aynı anda. Kabul edilebilir bir şey mi bu siz söyleyin. Lezzet olarak da daha iyisini yememiş biri için iyidir belki ama beni çok rahatsız etti yağı. Yandaki restoran rastgele bi dükkan daha alıp bir usta bir de garson getirmiş. Başka en ufak işlem yok. Azıcık mutfak, personel ve malzeme gereksinimini düşünüp uğraşsanız belki bu kadar kötü olmayacak ama hizmetin değil paranın öncelik olduğu apaçık.

Yiğit ÖNER
Yiğit ÖNER 2 ay önce

İçerisi yağ kokuyor havasız, döner kıyma gibi ve kokuyor.

Hasan Berk Özpınar
Hasan Berk Özpınar 3 ay önce

Mükemmel döner, tam fiyat performans

Mehmet Çakır
Mehmet Çakır 3 ay önce

Herşey cok güzeldi. Ellerinize sağlık

Ali Issıyel
Ali Issıyel 3 ay önce

Çok memnunuz.Erzurumda cağ kebabı yedim ama eti bu kadar güzel değildi.Aydında değil,Türkiye’de tek geçerim

saremurat özpınar
saremurat özpınar 3 ay önce
Leyla Genç
Leyla Genç 3 ay önce

Aydında gece yemek istediğimizde uğradığımız tek mekan. Elinize sağlık

hazar erşan akyıldız
hazar erşan akyıldız 4 ay önce

Aydın’da daha iyisini bulabileceğinizi düşünmüyorum . Gece dahi olsa ailenizle gidip rahat rahat dönerinizi yiyebilirsiniz . Cihad Bey’e güzel esnaflığından dolayı teşekkür ederiz .

Eyyüp Han Aksoylu
Eyyüp Han Aksoylu 4 ay önce

Çok iyi

İrem Altınöz
İrem Altınöz 4 ay önce
Kemal Tabak
Kemal Tabak 4 ay önce

Döner çok kuru ve kötü pişirilmişti hızlı pişirmek için ateşi basıp yarısı yanık yarısı pişmemiş bir et yemek isterseniz gidebilirsiniz yandaki işletmenin arta kalanını pişirip gece vakti önünüze koyuyorlar

MERT ANIL ZEYBEK
MERT ANIL ZEYBEK 4 ay önce

yedikten sonra midemde uhud savaşının 2025 versiyonu yaşandı döner tahta gibi domates varla yok arasındaydı döneri pişirmek yerine ızdırap çektirdi yaktı rezaletti

MURAT HAN AKSOY
MURAT HAN AKSOY 4 ay önce
İletişim Bilgileri
(0256) 226 66 66
Dönerci
4.3 / (27 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.