Silvan
Yemeğin içinden siyah bir şey çıktı yanık sanırsam geç geldi
Çok ama çok geç getiryorlar çok şeritler ama dönerleri güzel
Salmonella yükleniyor ????????
Yoğun bir işletme ama Çalışanlar çok yardımcı oluyorlar ve cana yakınlar döneri çok lezzetli 3 dürüm döner ve bir porsiyon döner bir adet büyük ayran 2 adet kola 2070 tl tuttu lokma ve salata ikram edildi çıkarken kahve ve çay da ikram ettiler kendilerine çok teşekkür ederiz kolay gelsin.
2 loş biri buyuk boy biri kucuk boy 4 somun ekmek 2 buyuk boy 2 kucuk boy fakat hepsinin boyu kucuk haldw geldi ve etin sadece yanik kisimlari koyulmustu yenilecek halde degildi
| menuburada.com/ayasofya-doner-salonu-kale-diyarbakir |
| Dönerci |
| 3.0 / (35 yorum) |