Yenişehir
GERÇEKTEN ÇOK KAZIK BİR YER. GİRİŞTE FİYAT TEBALASI GÖREMEDİK. KÜÇÜCÜK 2 SOMUN EKMEĞE 350 TL ÖDEDİK. ORDA DONDUK KALDIK. O PARAYA 2 DÜRÜM KEBAB YERDİM. EKONOMİK OLUR DİYE BURDAN DENİYELİM DEDİK AMA RESMEN KAZİKLANDIK
Dönerim erken geldi ama sanki hiç pişirmeden içine koymuşlardı belkide yediğim en kötü donerlerden biri idi
Döner döner gibi değildi
❗️❗️❗️ Gurme biri olarak söylüyorum Kesinlikle tavsiye etmiyorum. Lezzet sıfır sıfır sıfır Hijyen sıfır sıfır sıfır İlgi sıfır sıfır sıfır Fiyat çok yüksek. Personeli ayrı bi kafa Dün arkadaşlarla gittik ilk ve son gidişimiz oldu. Mersin’in en lüks dönercisinden daha pahalı. 1 normal tavuk döner 1 küçük ayran 200 tl Hangi mekanda 200 tl biri göstersin. Lezzet olsa asla paraya takılmam. lezzet olmayıp fiyatın yüksek olması garipti. Sabaha kadar midemin ağrısından uyuyamadım. Lavaboları temizlik sıfır. Tavuğu düşünemiyorum. İlk defa tavuk yemekten tiksindim.
berbat. kötü. fiyatlar pahalı kesinlikle gitmeyin. Gerçekten söylüyorum berbaaat
Personeller mükemmeldi tavugun pişme derecesi çok güzeldi atmosfere söylenecek kelime yok beyefendiye üşüdüm dedim beş tane daha tahta attı fiyatlar aşırı ucuz kesinlikle gelin
Öyle ahım şahım döneri yok… servis kötü geç geliyor ve karışıyor sürekli… bir şeyler hep ter gitti
Hiç memnun kalmadım somun ekmek istedim lavaş geldi yemek buz gibi ayran ücreti ödedim yanında ayran yok kimse kontrol etmiyor mu tavsiye etmiyorum
Elinize kolunuza samimiyetinize sağlık her şey çok güzeldi
Çok iyi lezzet çok iyi servis ettin tadı 10 numaraydı bayıldım tek adresim burası artık ????????
| 0531 834 76 33 |
| Dönerci |
| 2.8 / (41 yorum) |