Elmadağ
Hizmet ve lezzet çok güzeldi.
Hatay usulü çok kötüydü domates sosu berbattı
Sulu ve lezzetli dönerleri var. Sosa boğmadan eski usül dönerleri var. Fiyatlar da çok uygun.
İçinden tel çıktı çok ozensiz ve patates bayatti yani teli nasil görmüyorsunuz kocaman tel ya
çok kötüydü gerçekten köfteleri neredeyse çiğ geliyor dönerleri desen icinde var ile yok arasında sacmalık rezalet
Hızlı ve sıcak geldi çokta lezzetli döneri var teşekkür ederiz avcılar döner
Tavuk döneri çok lezzetli özelliklede Murat bey'e teşekkür ederim çok kibar ve özenli hizmet gösterdiği için.
Önceleri lezzeti iyiydi ama son gittiğimde tavuk iskender yedim. Sosu çok kötüydü, bir kısmı yanmış kömürleşmiş tavuğu koyup sosla kapatmışlardı. Hiç yakışmadı size. Fiyat olarak da artık aşırı pahalı. Aynı paraya et döner yiyebiliyorsunuz. Daha gelmem de, tavsiye de etmem.
Rezil ağzı pis siparis veren insalara kufur eden fiyatları fahis şekilde yüksek tutan rezil bir işletme
| (0312) 863 10 50 |
| Dönerci |
| 3.7 / (66 yorum) |