Afşin
Bir kaç bina kaldı. Diğerleri ağır hasarlı diye yıkıldı. Gereksiz bir yıkım oldu. Yazık oldu...
Evim oradaydı ve şu an yıkımı izliyorum yapan ALLAHından bulsun çok güzel bir yeri vardı
İyi binalar
Kendi evinizde gibi
Heyecan
| Konut Projeleri |
| 3.6 / (106 yorum) |