ateş döner Reyhanlı

ateş döner Reyhanlı

Reyhanlı

Yorumlar
Mehmet Fatih ACAR
Mehmet Fatih ACAR 2 ay önce

Ekmek yanmış doneri ciraklar kesiyor etin ustu yanmış arkası ciğ, kovanin içine patatesler vardi ve su iğrenç kirli #orkunısitmak

Yusuf Cunedioğlu
Yusuf Cunedioğlu 5 ay önce
Cagri Cagrim
Cagri Cagrim 7 ay önce
Abdurrahman Üçtaş
Abdurrahman Üçtaş 7 ay önce
Walter WHİTE
Walter WHİTE 9 ay önce

Yediğim en kötü tavuk dönerdi.

Yakup Sanverdi
Yakup Sanverdi 10 ay önce

Çok güzel

KASIM KESER
KASIM KESER 10 ay önce

Yediğim en güzel döner

kadir öztürk
kadir öztürk 10 ay önce

hayatımda yediğim en güzel döner keşke hep böyle döner yesem

Mert Tekirdağ
Mert Tekirdağ 11 ay önce

Sipariş verdiğimde açan adam bağırdığı için hizmetten 1 puan kırdım ama çok iyi olduğunuz için atmosfer ve yiyeceğe 5 puan verdim

H. B.
H. B. bir yıl önce

1 defa eve siparis ettim. Gayet lezzetli buldum. Reyhanlida tüm donerler ortalama aynı fiyat . Burası da fiyat olarak çok normal ve diğer mekanlara göre tavuğu daha fazla daha dogrusu olması gerektigi gibi. Porsiyondan kacmiyorlar yani. Tebrik ederim bu yuzden.. Diğer işletmelerde daha çok lavaş arasi patates yiyoruz.

Ali Alameddin Yılmaz
Ali Alameddin Yılmaz bir yıl önce
Ayaz ÇakıL
Ayaz ÇakıL bir yıl önce

Daha önceleri sipariş usülü adrese gönderiyorlardı. Mekanı hiç görmemiştim. Dün mekanın önünden geçiyordum siparişimi alıp eve gitmek istemiştim. Gelir gelmez ilgiliydiler ne istediğimi falan sordular. Böylelikle dükkanı inceleme fırsatım olmuştu. Siparişleri olmasına rağmen bence kadın olduğum için kibarlık yapıp bekletmeden siparişimi hazırladılar. Teşekkür ediyorum kendilerine. Sıcakçı tezgahını temiz tutuyordu siparişi o hazırlamıştı zaten. Yeşillikler taze görünüyordu. Dükkan temiz olmasına rağmen bana göre standart dışıydı. Biraz daha mekanın atmosferine önem verebilirlerdi. Onun haricinde döner dürüm gayet başarılı ve temiz olduklarından tekrar sipariş veririm.

Bayram yıldız
Bayram yıldız 2 yıl önce
Ömer Ubeyd
Ömer Ubeyd 2 yıl önce
AHMET GÜNGÖR
AHMET GÜNGÖR 2 yıl önce

Dönerleri lezzetli severek yediğim bir yerdir fakat konum olarak çok yanlış yerde gözüküyor insanlar yanılıyor onun düzeltilmesi lazım onun dışında lezzet ve servis 10/10

Furkan Furkan
Furkan Furkan 2 yıl önce

Gerçekten çok iyi

Ahmet YILDIZ
Ahmet YILDIZ 2 yıl önce

Döner gayet lezzetliydi

Sabit Yapar
Sabit Yapar 3 yıl önce
İletişim Bilgileri
0534 405 81 07
Dönerci
4.3 / (18 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.