Reyhanlı
Ekmek yanmış doneri ciraklar kesiyor etin ustu yanmış arkası ciğ, kovanin içine patatesler vardi ve su iğrenç kirli #orkunısitmak
Yediğim en kötü tavuk dönerdi.
Çok güzel
Yediğim en güzel döner
hayatımda yediğim en güzel döner keşke hep böyle döner yesem
Sipariş verdiğimde açan adam bağırdığı için hizmetten 1 puan kırdım ama çok iyi olduğunuz için atmosfer ve yiyeceğe 5 puan verdim
1 defa eve siparis ettim. Gayet lezzetli buldum. Reyhanlida tüm donerler ortalama aynı fiyat . Burası da fiyat olarak çok normal ve diğer mekanlara göre tavuğu daha fazla daha dogrusu olması gerektigi gibi. Porsiyondan kacmiyorlar yani. Tebrik ederim bu yuzden.. Diğer işletmelerde daha çok lavaş arasi patates yiyoruz.
Daha önceleri sipariş usülü adrese gönderiyorlardı. Mekanı hiç görmemiştim. Dün mekanın önünden geçiyordum siparişimi alıp eve gitmek istemiştim. Gelir gelmez ilgiliydiler ne istediğimi falan sordular. Böylelikle dükkanı inceleme fırsatım olmuştu. Siparişleri olmasına rağmen bence kadın olduğum için kibarlık yapıp bekletmeden siparişimi hazırladılar. Teşekkür ediyorum kendilerine. Sıcakçı tezgahını temiz tutuyordu siparişi o hazırlamıştı zaten. Yeşillikler taze görünüyordu. Dükkan temiz olmasına rağmen bana göre standart dışıydı. Biraz daha mekanın atmosferine önem verebilirlerdi. Onun haricinde döner dürüm gayet başarılı ve temiz olduklarından tekrar sipariş veririm.
Dönerleri lezzetli severek yediğim bir yerdir fakat konum olarak çok yanlış yerde gözüküyor insanlar yanılıyor onun düzeltilmesi lazım onun dışında lezzet ve servis 10/10
Gerçekten çok iyi
Döner gayet lezzetliydi
| 0534 405 81 07 |
| Dönerci |
| 4.3 / (18 yorum) |