Pınarbaşı
Tuvaletler berbat, hijyen yok, yemekleri çok pahalı l...
Fena sayılmaz güzel
Yemekler güzel ama temizlik berbat aile ile gidiyorsanız çok tavsiye edemiycem malesef puanı sırf yemekleri için verdim
Güncelle