Merkez
12 yıldır oturuyorum kiraciyim evler büyük geniş park sorunu yok.Lakin bir inşaat mühendisi olarak bu evlerin deprem açısından çok sağlam olduğunu sanmıyorum.uzerinden iki deprem yönetmeliği daha geçmiş ayrıca zeminde iyileştirme yok
Çevre düzenlemesi yok, site içi yollar berbat
Konum ve yer olarak güzel. Özellikle siteye içerisinde güzel bir camii si olması çok güzel.
| Konut Projeleri |
| 4.1 / (127 yorum) |