Gölbaşı
Çok kötü rezalet bir yer.
En güzel site
Beğendim. temiz ve bakımlı
Buradaki peyzaj düzenlemesi gerçekten içimi açtı, yürüyüş yollarında gezerken kendimi çok huzurlu hissettim. Güvenlikteki arkadaşların yaklaşımı ve sitenin genel tertibi oldukça hoşuma gitti, her ayrıntı özenle düşünülmüş gibi duruyor.
Çok güzel bir yer kızım ve oğlumuz(damadım) oturuyor ferah güvenilir..... Ama biraz yüksek ????????
Disgusting!!!
| www.atabilgeincek.com |
| Konut Projeleri |
| 4.5 / (388 yorum) |