Aspava nafi usta döner,köfte,çorba

Aspava nafi usta döner,köfte,çorba

Urla

Yorumlar
Berat Akdemir
Berat Akdemir bir ay önce

Arkadaşlarımla dürüm yemek için geliyoruz. Dürümleri çok iyi ve çalışanları çok iyi davranıyor.

komedi komedi
komedi komedi 2 ay önce

Dönerleri çok güzel aşırı sıcakkanlılar fiyatlarda ortalama tavsiye ederim

Beynur
Beynur 3 ay önce

Tavuk döneri başarılı

uğur ünal
uğur ünal 3 ay önce

Seyahatte tesadüfen girdiğim yer. Acılı lahmacunu , Antep ile aynı. Fiyatlar gayet iyi.. hizmet on numara.. yemek öncesi aperatifler bir başka.. kısaca tavsiye sebebi olacak işyeri... Aciktiginda gönül rahatlığıyla doyabilirsin..

Umut şener
Umut şener 4 ay önce

Çokmuzun zamandır canım tavuk döner çektiği için buraya girdim. Yarım ekmek döner yedim. Ekmekleri kemdilerine özel ve tavuk döner çoook lezzetli idi. Yıllardır böylesine denk gelmemiştim ve fiyat da çok makul. Urla da süreli abartılı fiyatlardan gına geldiyse ve ayak üstü bir lezzet arıyorsanız mutlaka gidin derim. Bir daha ki gidişte lahmacun da deneyeceğim. Çok güzel bir keşif oldu. İ

Tanem Ozata
Tanem Ozata 4 ay önce

Abartmak istemiyorum ama simdiye kadar yedigim en guzel doneri burda yedim gecen gun. Doner 120 tl ve cay da kendi ikramlari, arka bahcesi zaten cok guzel bir atmisfere sahip. Bir keresinde gittigimde cay icip kalkmistim onu da ikram ediyorlar gercekten hem cok samimi hem de basarili bir yer

alansamet 65
alansamet 65 5 ay önce
Ömer ÖZGÖKÇE
Ömer ÖZGÖKÇE 5 ay önce

Abimizin hoş sohbeti ve samimiyeti yemeğimiz ayrı değer kattı bir

Malik Turhal
Malik Turhal 5 ay önce

Çok güzeldi

Kaan Durmaz
Kaan Durmaz 5 ay önce
Doğan Kutlu
Doğan Kutlu 5 ay önce
Mustafa Magat
Mustafa Magat 6 ay önce
ilkcan ersan
ilkcan ersan 6 ay önce

Normalde kimsenin emeğine saygısızlık yapmam ama mercimek çorbası sipariş ettim. Çorba ekşi kokulu içilmeyecek bir halde geldi. Söyledim yenisini gönderdiler fakat yine aynı şekilde geldi. Bu sefer dükkana gittim. Zerdeçaldan kaynaklı olduğunu söylediler kokunun ve tuzsuz dediler. Bir sonraki sefere telafi ederiz dediler ama bir daha sanmıyorum sipariş vereceğimi. Hayatımda hiç mercimek çorbası yemesem ustanın bu dediklerine inanınırdım fakat bozuktu belli çorba. Mercimek çorbası siparişi vermenizi kesinlikle tavsiye etmem.

Engin Işık
Engin Işık 6 ay önce

Urla da diğer deneyimlerime göre yemek yenilebilecek en güzel yerlerin başında geliyor. Özellikle tatil için gelenler için. Mekan sahibi hanımefendi ve ustamızin güler yüzlü olması, yemeklerin özenle hazırlanması müşteri memnuniyetine göstermiş oldukları hassasiyeti ön plana çıkıyor

BEDİRHAN Yankovan
BEDİRHAN Yankovan 7 ay önce

Ortalamanın üzerinde bir esnaf lokantası lezzetli lahmacunları var.

Fatma KURUL
Fatma KURUL bir yıl önce

Lezzet gayet güzeldi, güler yüzlü personelleri vardı????

Nafi Gonultas
Nafi Gonultas bir yıl önce

Döner mükemmel Urla da böyle bir lezzeti ilk defa tattık ustalarımıza teşekkür ederim Ankara'nın lezzetini taşımışlar

Merih Can Özdemir
Merih Can Özdemir bir yıl önce

Tadı kötüydü bize bozuk denk gelmiş olabilir ama yiyemedik.

Alaattin Oksuz
Alaattin Oksuz bir yıl önce

Mekanın sahibi Öznur hanım bizimle çok güzel ilgilendi, fiyatlar diğer illerdeki şubelere göre çok uygun, lezzetler 10 numara, misafirperverlik ve güler yüzlü biçimde ayrıca teşekkür ediyoruz İzmir'de tercih edeceğimiz bir mekan

Bahar Sahin
Bahar Sahin bir yıl önce

Şimdiye kadar Urlada yediğim en iyi döner

İletişim Bilgileri
0542 151 70 04
Dönerci
4.6 / (29 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.