Urla
Arkadaşlarımla dürüm yemek için geliyoruz. Dürümleri çok iyi ve çalışanları çok iyi davranıyor.
Dönerleri çok güzel aşırı sıcakkanlılar fiyatlarda ortalama tavsiye ederim
Tavuk döneri başarılı
Seyahatte tesadüfen girdiğim yer. Acılı lahmacunu , Antep ile aynı. Fiyatlar gayet iyi.. hizmet on numara.. yemek öncesi aperatifler bir başka.. kısaca tavsiye sebebi olacak işyeri... Aciktiginda gönül rahatlığıyla doyabilirsin..
Çokmuzun zamandır canım tavuk döner çektiği için buraya girdim. Yarım ekmek döner yedim. Ekmekleri kemdilerine özel ve tavuk döner çoook lezzetli idi. Yıllardır böylesine denk gelmemiştim ve fiyat da çok makul. Urla da süreli abartılı fiyatlardan gına geldiyse ve ayak üstü bir lezzet arıyorsanız mutlaka gidin derim. Bir daha ki gidişte lahmacun da deneyeceğim. Çok güzel bir keşif oldu. İ
Abartmak istemiyorum ama simdiye kadar yedigim en guzel doneri burda yedim gecen gun. Doner 120 tl ve cay da kendi ikramlari, arka bahcesi zaten cok guzel bir atmisfere sahip. Bir keresinde gittigimde cay icip kalkmistim onu da ikram ediyorlar gercekten hem cok samimi hem de basarili bir yer
Abimizin hoş sohbeti ve samimiyeti yemeğimiz ayrı değer kattı bir
Çok güzeldi
Normalde kimsenin emeğine saygısızlık yapmam ama mercimek çorbası sipariş ettim. Çorba ekşi kokulu içilmeyecek bir halde geldi. Söyledim yenisini gönderdiler fakat yine aynı şekilde geldi. Bu sefer dükkana gittim. Zerdeçaldan kaynaklı olduğunu söylediler kokunun ve tuzsuz dediler. Bir sonraki sefere telafi ederiz dediler ama bir daha sanmıyorum sipariş vereceğimi. Hayatımda hiç mercimek çorbası yemesem ustanın bu dediklerine inanınırdım fakat bozuktu belli çorba. Mercimek çorbası siparişi vermenizi kesinlikle tavsiye etmem.
Urla da diğer deneyimlerime göre yemek yenilebilecek en güzel yerlerin başında geliyor. Özellikle tatil için gelenler için. Mekan sahibi hanımefendi ve ustamızin güler yüzlü olması, yemeklerin özenle hazırlanması müşteri memnuniyetine göstermiş oldukları hassasiyeti ön plana çıkıyor
Ortalamanın üzerinde bir esnaf lokantası lezzetli lahmacunları var.
Lezzet gayet güzeldi, güler yüzlü personelleri vardı????
Döner mükemmel Urla da böyle bir lezzeti ilk defa tattık ustalarımıza teşekkür ederim Ankara'nın lezzetini taşımışlar
Tadı kötüydü bize bozuk denk gelmiş olabilir ama yiyemedik.
Mekanın sahibi Öznur hanım bizimle çok güzel ilgilendi, fiyatlar diğer illerdeki şubelere göre çok uygun, lezzetler 10 numara, misafirperverlik ve güler yüzlü biçimde ayrıca teşekkür ediyoruz İzmir'de tercih edeceğimiz bir mekan
Şimdiye kadar Urlada yediğim en iyi döner
| 0542 151 70 04 |
| Dönerci |
| 4.6 / (29 yorum) |