Viranşehir
????
Lezzetli ????
On numara beş yıldız
Eski usül döner
Çok güzeldi sanayiye istedik on numara sıcak geldi yağlı istedik yağlı geldi Sinan Tan parmaklarını yedi sadece pul biberi eksikti
Yemek güzel ama yerler çok pis
Miden duştuyse dara remo ustayi ara
| Dönerci |
| 4.2 / (6 yorum) |