Nazilli
Döneri falan herşeyi çok güzeldi ama çalışanlar hiç samimi gelmedi kolay gelsin diyorum bi sağol da demiyorlar
Nazilli'de yenilecek tek sosu dönerci
Dün, 2 kişi olarak 3 adet mega tavuk döner siparişi verdik. Arkadaşım yedi, ona hiçbir şey olmadı; ancak ben ciddi şekilde zehirlendim. Yedikten yaklaşık 1,5 saat sonra midemde şiddetli ağrılar başladı ve 3 kez kustum. Daha önce de buradan sorunsuz bir şekilde yemek yemiştim fakat bu sefer yaşadığım durum gerçekten kabul edilemez. İnsan sağlığı bu kadar önemsiz olmamalı gerekli denetimlerin yapılmasını ve sorumluların bu konuda daha dikkatli olmalarını istiyorum. Kınıyorum. Dipnot: Tavukların bozuk olup olmadığını anlamak imkansızdı; çünkü normalden çok fazla sos kullanılmıştı. Şimdi anlıyorum ki bu, tavuğun bozukluğunu örtmek içinmiş. İNSAN SAĞLIĞI BU KADAR ÖNEMSİZ BİR ŞEY DEĞİL!
10 yılda geldi doner
Çok güzeldi
Nazilli'de Hatay döner yemek istiyorsanız gidilebilecek en iyi mekan diyebilirim. Yalnız hijyen konusu biraz sıkıntılı onun dışında gayet güzel.
Yemekleri gerçekten lezzetli,zurna döner yemiştim mükemmeldi ve doyurucuydu
| (0256) 312 35 36 |
| Dönerci |
| 3.9 / (214 yorum) |