Arsuz Nehir Döner

Arsuz Nehir Döner

Arsuz

Yorumlar
yusuf Keskin
yusuf Keskin 4 gün önce

sosu tavuğu ekmeği muazzam personeller çok iyi anlayışlı

cansel kılıç
cansel kılıç 3 hafta önce

İlk geldiğimizde et döneri fena değildi, açıkçası “ortalama” diyebileceğim bir deneyim yaşamıştık ama ortam o kadar güzeldi ki bir şans daha vermek istedik. İyi ki de vermişiz! İkinci gelişimizde her şey resmen değişmişti. Döner inanılmaz lezzetliydi, etin tadı, kıvamı, kullanılan soslar… Hepsi çok dengeli ve gerçekten çok başarılıydı. Üstelik sadece yemek değil, ilgi temizlik ve hizmet de çok iyiydi. Bazen bir yer ikinci şansı fazlasıyla hak eder derler ya, tam olarak öyle oldu. Şu an gönül rahatlığıyla söyleyebilirim ki gerçekten çok keyif aldığımız bir deneyim oldu. Bu şekilde devam ederlerse sık sık geleceğimiz yerlerden biri olacak. Emeği geçen herkese teşekkürler. ????????

Hüseyin Turhan
Hüseyin Turhan bir ay önce
sıla kaya
sıla kaya bir ay önce
Memet Sebzeci
Memet Sebzeci 2 ay önce

Yemekler zamanında geliyor ve oldukça lezzetli. Restoran temiz ve hoş bir ortama sahip. Çalışanlar güler yüzlü ve kaliteli hizmet sunuyor. Gönül rahatlığıyla herkese tavsiye ederim.

Cem Kadıoğlu
Cem Kadıoğlu 2 ay önce

Hız, teknik, denge… tüm lezzetiyle harika bir yer. Kesinlikle öneririm ????????????????

Atakan Ekenel
Atakan Ekenel 2 ay önce

Tavuk ve et farketmeksizin harikaydı lezzet haricinde temiz,güzel ve hizmet konusunda gayet iyiydi

Dogan Yogun
Dogan Yogun 2 ay önce

Ailemle beraber gittim park yeri sorunu yok servis salonları gayet hijyenik ve nezih sıcak bir ortam servis ve yemek lezzeti mükemmeldi fiyatlar arsuza göre gayet normal geldi...

YASEMİN TAÇ
YASEMİN TAÇ 2 ay önce

Antakyalı olarak Antakya dönerini Çook özlemiştik.Atmosferi bahçesi de keyifle oturulabilcek bir yer.Teşekkürler Antakya lezzetine bizi yeniden kavuşturduğunuz için.

Cemil Avlar
Cemil Avlar 2 ay önce

Hizmet gayet iyiydi , temizlik ve lezzet konusundada çok profesyonel öneriyorum ????????

Anıl Ekenel
Anıl Ekenel 2 ay önce

Et ve tavuk döner + servisler ARSUZ'DA TEK

SERCAN YILDIZ 1905
SERCAN YILDIZ 1905 2 ay önce

Döner çok lezzetliydi.İşletme olarak ilgi ve güleryüzleri çok güzeldi.Emeğinize sağlık...

Emrah KARA
Emrah KARA 2 ay önce

Öğle yemeği icin uğradığım işletme, servis, lezzet ve ürün kalitesi bakımından standartların üstünde bir hizmete sahip idi. İşletme çalışanlarına teşekkür ederim.

Mert Kök
Mert Kök 2 ay önce

Hem lezzet hemde hizmet olarak Arsuzda 1 numara

Onur Kirmit
Onur Kirmit 2 ay önce

Her konuda harika bir yer ,lezzet desen harika ,sunum desen harika ,tat desen harika ,hizmet desen harika.Denemenizde fayda var????

Mehmet Değirmen
Mehmet Değirmen 2 ay önce

Gayet lezzetli.. temiz ilgi alâka %100 ellerinize sağlık.

Orhan Dis
Orhan Dis 2 ay önce

Arkadaşlar mükemmel bir tad denemenizi tavsiye ederim ilgide çok güzel denedikten sonra farkı alnarsınız

Emin Berkant
Emin Berkant 2 ay önce

Tavuk döner harika

Gülnur Şaşmaz
Gülnur Şaşmaz 4 ay önce
Yiğit öztürk
Yiğit öztürk 4 ay önce

Nehir döner çalışanlarından Hülya hanımın ilgisi çok iyiydi herkese tavsiye ederim döner değil , sanat eseri

İletişim Bilgileri
0542 710 08 88
Dönerci
4.9 / (23 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.