Merkez
Ellerinize sağlık çok güzel
Çok uygun ve lezzetli beyti yedim mükemmeldi mekan eski ama güler yüzlü ve sıcak insanlar bundan sonra favori mekanım
akşamın 9unda gittik ve ona ragmen yemekleri o kadar sıcaktı ki aynı zaman da dönerlerin ici dolu dolu asla malzemeden kısmıyolar ve o kadar ucuz ki adla böyle bir döneri 90 liraya bulamazsınız çalışanlar deseniz cok ilgili ve güler yüzlü öyle kücük bir mekan ama hizmet ve calısanlar cok iyi bize ikram olarak bir döner daha verdiler kesinlikle tavsiye ediyorum
İçeride zor durdum siparişi beklerken çıkmak zorunda kaldım.Çamaşır suyu kokusu basmıştı dükkanı.Bayi çoğalınca kaliteyi bozmuşlar.
Güzlük ve taze gıda tüketmek istiyorsanız adres doğru
Çarşıdaki dükkan her zaman uğrak yerimizdi,şimdi de kuzeykent e yeni şube açtılar.lezzetli,uygun fiyatlı döner yemek ve güleryüzle ağırlamak istiyorsanız mutlaka uğrayın
Hayatımda yediğim en güzel tavuk döner di sıniftaki 5 arkadaşla gittik hepimiz çıkarken teşekkür ettik
| (0366) 212 41 23 |
| Dönerci |
| 4.5 / (150 yorum) |