Arifiye
80 tl param eksikti kasiyer abi sağ olsun sıkıntı yok diyip parayı almadı.döneri felan çok güzel kesinlikle tercih ederim
125 tl ekmek arası sipariş verdim vermez olaydım ekmeyin iźin 10 paraça et bile yokt kısacası etin e harfi bile yoktu ben böyle dolandırıcılık gormedğm almayın aldırmayın paranıza yazık
Et dürüm aldık içinde ne yeşillik vardı ne domates ne de turşu. Islak lavaşlı salçalı et yedik sadece patates ve et vardı eksik malzemeleri sorduk hepsi bitti dediler ekmek yok yeşillik yok turşu yok uslup kötü çok pişmanız agzımızdan hala o sosun tadı gitmiyor
Et durum istedik et çorbası geldi iceriginde tursu yesillik sogan domates hicbirsey yoktu sosları aşırı kötü personeller ilgisiz ve ukala hiçbirseyi begenmedim.
Kendinize ait dukkan resimleri kullanırsanız bizide yanıltmis olmazsınız hiç ama hiç hoş değil
Döner gerçekten çok güzeldi ama siparişim biraz geç geldi ama döner baya iyi kızarmış ve sıcak geldi çok lezzetliydi ama hizmet biraz zayıftı
| 0534 519 20 54 |
| Dönerci |
| 3.8 / (319 yorum) |