Ardahan Devlet Hastanesi

Ardahan Devlet Hastanesi

Hanak

Yorumlar
irem özdemir
irem özdemir 6 gün önce

Arkadaşım gece hastalandı ve ambulans çağırdık hasta yakını almadılar ambulansa arkadaşımı hastaneye götürdüler ve saat 1 de arkadaşım tek başına hastaneden yurda yürüyerek bu soğukta geldi araç yok demişler ne bu sorumsuzluk ya ?

Emine Yılmaz
Emine Yılmaz bir ay önce

Personellerinize hastaya karşı biraz kibar olmaları için ayrı bi eğitim verilmeli bence emir kipiyle konuşuyorlar büyük şehir hastanelerinde olan personeller bunlardan daha çok çalıştığı halde kibarlığı naifliği elden bırakmıyorlar bu arkadaşları da zorla orda çalıştırıyorlarmış gibi kaba kaba davranışlar sergiliyorlar hiç hoş değil özellikle kan alma bölümünde olan kişiler

Ceylan Sayilkankokles
Ceylan Sayilkankokles bir ay önce
Nur Yalçın
Nur Yalçın bir ay önce

03.04.2025 tarihinde doğumumun başlamasıyla birlikte apar topar hastaneye geldik. Kadın doğum ekibi o kadar güzel ilgilendiler ki Erzurumda yaşamasam ve doktorum orda olmasaydı kesinlikle burada doğum yapardım. Devlet hastanesinde doğumların kötülenmesi sebebiyle oluşan önyargımdan utandım şahsen. Orada durduğum 2 saat boyunca doktorundan hemşiresine herkes çok güleryüzlü ve tatlı dilliydi. Böyle personele bütün alanlarda ihtiyacımız var. Ayağınıza taş değmesin inşallah. Her şey için çok teşekkür ederim.

Rahmi Özalp
Rahmi Özalp 2 ay önce

İğrenç iğrenç iğrenç

şenol çadırcı
şenol çadırcı 2 ay önce

Hastane eski ve bakımsız

Cansu Kazimoğlu
Cansu Kazimoğlu 3 ay önce

Acil tirajda muayene olduktan sonra kayıt açmak ıcın gıttıgımızde kayıt bırımınde mesai saatlerinde görevli yoktu muayene sonrasında idrar tahlılını labaratuvara biraktıktan 20 dk sonra gel dedi Dr 25 dk sonrasında doktorun odasına girdigimizde idrarı laboratuvar daha işleme almadığını söyledi ve tekrar 25 dk bekledık hasta halimizle bu özensızlık ve ciddiyetsizlik mağdur etti

Mirza Sarıca
Mirza Sarıca 4 ay önce
Emirhan Altun
Emirhan Altun 5 ay önce

Kayınvalidemi götürdüm Şavşat'ta randevu alamayınca. Doktorlar gayet ilgiliydi. Ancak tuvaletler çok kötü , bu bizim insanımıza yakışmıyor.

ebru
ebru 5 ay önce
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.