Kuşadası
İşletme sahibi buranın kendi mağazalarıyla alakası olmadığını söylemiş,gerçekten komik:D
Lafaşı ayrı tavuk eti ayrı kötüydü yanmış yağ kullanmışlar yedim en kötü dönemlerden biriydi
İşlemdir yedim hayatimda ilk defa eti bol ekmeği az gördüm bu issirdim harikaydı gerçekten hesaplı ve uygun
Rezalet bir yer sakın gelmeyin çok pahalı.
Her şey mükemmel kesinlikle denemenizi öneririm
Çok lezzetsiz bunun yerine çiğköfte yiyin en azından miğdeniz bozulmaz
Bi kutu 330 ml coca colaya 80 TL verdik zurna dürümün tadıda çok kötüydü
Sen ne yaptın
| (0256) 612 24 74 |
| www.reklamsayfaniz.com/antakya-doner-kusadasi-donerci |
| Dönerci |
| 3.7 / (50 yorum) |