Anamur
Yemek fiyatla ilgili cok iyi ama yemekten sonra cay istedim 6 lira cay a parA almak nedir yemege 100 lira istese vereyim sikinti yok ama cay a para vermek nedir
Anamur'a Antakya döneri sevdiren ustamız ellerinize sağlık çok güzel di. Yemeyen kalmasın bence yiyen şişman yemeyen pişman
Böyle bir yer yok kapanmış yorumları var ama 4 yildir anamurdayim ve sürekli olarak oradan durum yiyoruz ailecek hiç kapanmadı. Temiz ve ilgili çalışanlar, lezzetli yemekler ve uygun fiyat.
Anamurda Hatay usulü yapan tek güzel yer
Lezzetli bi mekan ama havadar değil
Mekan tamamen kapatmış. Yayından kaldırılmalı. Ama yakınlarda başka bir Antakya dönercisi var.
Keşke herşey resimdeki gibi olsa
Temiz
Böyle biryer artık yok
Aaaa laf yok ateş tantuniye Lezzet + güleryüz + misafirperverlik + ilgi alaka = Umduğumuz tantuni salonu... Ateş tantuni ......
Çok güzel tatların bulunduğu bir mekan. Özellikle Antakya usülü dönerleri çok güzeldi. Bütün çalışanların ellerine sağlık.
Maalesef tantuniyi lezzetli bulmadım. Lavaş çok kalındı. İçindeki salata malzemesi etin tadını bastırmış. Yine de ilgili çalışanları vardı.
tek kelime ile berbat
Tek kelimeyle berbat ve cok pahali. Servis cok yavas 50 dk siparisimi bekledim bombos oldugu halde.yedigimin tantuniyle uzaktan yakindan alakasi yok.kuru kuru icinde et olmayan lavasla yogurt yedim yogurtlu tantuni yerine. Bir de masalar temiz degil.soylememize ragmen bezi masaya dokundurup cekti silen eleman. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.1 yildizlik bile degil. Yildiz isaretlemeden yorum yapamadigim icin isaretledim bir yildizi da.
Güzel fakat çok abartılı değil biraz döner icindeki patates miktarı fazla geldi. Fiyat makul 3 kişi iki su ve bir kola 37 TL
| Dönerci |
| 3.7 / (52 yorum) |