ANTAKYA DÖNER Anamur

ANTAKYA DÖNER Anamur

Anamur

Yorumlar
Muzaffer Aslan
Muzaffer Aslan 3 yıl önce

Yemek fiyatla ilgili cok iyi ama yemekten sonra cay istedim 6 lira cay a parA almak nedir yemege 100 lira istese vereyim sikinti yok ama cay a para vermek nedir

Ahmet Yasak
Ahmet Yasak 3 yıl önce
Ahmet Erkaska
Ahmet Erkaska 4 yıl önce

Anamur'a Antakya döneri sevdiren ustamız ellerinize sağlık çok güzel di. Yemeyen kalmasın bence yiyen şişman yemeyen pişman

mustafa çolakolğlu
mustafa çolakolğlu 4 yıl önce

Böyle bir yer yok kapanmış yorumları var ama 4 yildir anamurdayim ve sürekli olarak oradan durum yiyoruz ailecek hiç kapanmadı. Temiz ve ilgili çalışanlar, lezzetli yemekler ve uygun fiyat.

Şahin Alçın
Şahin Alçın 4 yıl önce

Anamurda Hatay usulü yapan tek güzel yer

Ahmet Çiftçi
Ahmet Çiftçi 4 yıl önce

Lezzetli bi mekan ama havadar değil

Hakkı Güzel
Hakkı Güzel 4 yıl önce

Mekan tamamen kapatmış. Yayından kaldırılmalı. Ama yakınlarda başka bir Antakya dönercisi var.

Yilmaz Tutuk
Yilmaz Tutuk 4 yıl önce

Keşke herşey resimdeki gibi olsa

Hüseyin Demir
Hüseyin Demir 4 yıl önce
İbrahim Akgül
İbrahim Akgül 5 yıl önce

Temiz

Mehmet Barış Karakuş
Mehmet Barış Karakuş 5 yıl önce
Sercan Bir
Sercan Bir 5 yıl önce

Böyle biryer artık yok

Burkan Hazinedaroğlu
Burkan Hazinedaroğlu 5 yıl önce

Aaaa laf yok ateş tantuniye Lezzet + güleryüz + misafirperverlik + ilgi alaka = Umduğumuz tantuni salonu... Ateş tantuni ......

Mustafa Varlı
Mustafa Varlı 5 yıl önce
Selahattin Taş
Selahattin Taş 5 yıl önce

Çok güzel tatların bulunduğu bir mekan. Özellikle Antakya usülü dönerleri çok güzeldi. Bütün çalışanların ellerine sağlık.

Büşra Kara Akgöbek
Büşra Kara Akgöbek 5 yıl önce düzenlendi

Maalesef tantuniyi lezzetli bulmadım. Lavaş çok kalındı. İçindeki salata malzemesi etin tadını bastırmış. Yine de ilgili çalışanları vardı.

HASAN KAHRAMAN
HASAN KAHRAMAN 5 yıl önce

tek kelime ile berbat

Belkıs Bilge Kahraman
Belkıs Bilge Kahraman 5 yıl önce

Tek kelimeyle berbat ve cok pahali. Servis cok yavas 50 dk siparisimi bekledim bombos oldugu halde.yedigimin tantuniyle uzaktan yakindan alakasi yok.kuru kuru icinde et olmayan lavasla yogurt yedim yogurtlu tantuni yerine. Bir de masalar temiz degil.soylememize ragmen bezi masaya dokundurup cekti silen eleman. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.1 yildizlik bile degil. Yildiz isaretlemeden yorum yapamadigim icin isaretledim bir yildizi da.

Mahir TAN
Mahir TAN 5 yıl önce

Güzel fakat çok abartılı değil biraz döner icindeki patates miktarı fazla geldi. Fiyat makul 3 kişi iki su ve bir kola 37 TL

baris
baris 5 yıl önce
İletişim Bilgileri
Dönerci
3.7 / (52 yorum)
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.