Araklı
3 tane küçük sodaya 120 tl harcadık dolandırıyorlar resmen
Merhabalar. Bugün yemek sepetinden sipariş verdik. Arayarak özellikle bol soslu olsun dedik. Fakat gelen dürüm sossuzdu. Aradım. Açan olmadı. Ben sosu olmayan veya az olan dürüm yiyemiyorum. Veya öyle bir talebimde olmadı. Yani diyeceğim şu ki lezzet olarak çok beğendiğimiz bir yerin hizmet olarak sıfır olması çok üzücü. Ben uzun süre sipariş vermeyi düşünmüyorum. Umarım o süre zarfında hizmet olarak kendinizi geliştirirsiniz. İyi günler.
Yemekler çok kötü
İçerisi bomboş olmasına rağmen sipariş bekletmeleri üstüne tanıdıkları insanlar gelince onlara öncelik vermeleri çok sinir bozucu
Bir sipariş verdik 40-50 sonra geldi Yavaş hizmet
Tuz koymamışlar paket ince poşetli dürümler yere düştü bide çok bekliyoruz
ya çalışanlarınızı insan ilişkilerini test ederek işe alın ya da aktif olarak bazı çalışanlarınızın işine derhal son verin saçma sapan kendi kendine gülmekten siparişi alamayıp telefonu yüzümüze kapattı (bayan) bundan sonra işe alımlarınızda IQ testi yapmanızı tavsiye ederim yoksa bunun gibiler yüzünden çok uğraşırsınız
Siparişler yarına gelmiyor.
Dükkan bomboş 1 saat bekeldim paket servisler hazırlanıyor gidiyor bir daha paket hazırlanıyo bizimkilere ne zaman sorsam başlıyom diyo
İçinde çok tavuk derisi var
| 0537 739 37 84 |
| Dönerci |
| 2.2 / (36 yorum) |