Bor
Biber turşusu un içinden sinek cikti ayranlarinin tarihi geçmişti icemedik begenmedik önermiyoruz
Bi kaç yıldır sık sık sipariş veriyorduk tavuk pek iyi olmasa da et dürümü güzel diye tercih ediyorduk en son bugün sipariş verdik ama malesef et öyle kokuyordu ki anlatamam çok ağır bi koyun eti iç yağ kokusu vardı bir lokma ısıtabildim çöpe gitti hala midem bulanıyor ????yakıştıramadım açıkçası umarım bundan sonra böyle bi sorun yaşanmaz bu koku olayı devam etmez aksi takdirde dönercimizi değiştirmek zorunda kalacağız ????birde hep içeceği eksik gönderiyorlar 2 ayran istedik 1 tane gelmiş ama 2 ayran ücreti ödedik bu durumu çok sık yaşıyoruz
Hatay usulü söyledik bu dürümü hataylılara götürsek küfür ederler bize zurna ile normalin arasında bir fark bile yoktu gitmeyin asla
Klima yok, her yaz aynı sıcak ortam. Çalışanlara da müşteriye de yazık. tavuk döneri de kötü. Et döneri güzelmiş. Ayrıca çok koku var. Havalandırma şart.
Bora geldiğinde mutlaka uğradığın bir yer Niğde’den bile döner yemeye gelinebilir Niğde’nin en iyi dönercisi ile aynı seviyede tavsiye ederim.
Kötü miğde bulantısı yedikten sonra ve daha ne gibileri
Tavuk demeye bin şahit ister ekmek arası pörsümüş bir salata, ne limon ne turşu. Bu zamana kadar açık kalmış olması bile bir mucize
Diliniz eskisi gibi kalsın istiyorsanız uzak durun buradan
Yediğim en kötü tavuk(şüpheli) döner!
| (0388) 311 54 88 |
| Dönerci |
| 3.0 / (33 yorum) |