Altındağ
Hiç bir birimin telefona bakmadığı hastane. Kardeşim telefonları açmayacaksanız. Yazın bari de kimse aramasın
Genel cerrahi bölümü 3 aydır hemoroid ameliyatı için beni bekletiyo kan kaybından ağrıdan duramıyorum
Erkek arkadaşım 2 aydır safra kesesi ameliyatı için bekliyor. Bugün aramışlar kahve içmeye çağırır gibi yarın gel ameliyat an diyorlar. Bari iki gün öncesinden haber verin sizin mabadınıza takmadığınız ameliyat için biz stres oluyoruz. Hastaneye ulaşmak istediğinizde de açıyorlar sessize falan alıyorlar galiba asla muhattap bulamıyorsunuz
Randevu alıp gidiyorum sistem bozuk diye bekletiyorlar. Kaçıncı yüzyıldaysak.
Bartından ibni-sina hastanesine geldik muayenemizi olduk tahlillerimi yapıp aldılar sonucu bekliyoruz Allahın izniyle personel ve hocalara teşekkür ederim iyiki varsınız
Bartından ankara İbn-i Sina hastanesine sevk edildik hayırlısıyla sonuçları bekliyoruz
Allah ha şükür muayenemiz ve tahlilerimiz yapıldı sonucu bekliyoruz hayırlı olur inşallah mübarek cumanın hürmetine
Geçirmiş olduğum tedavi ve ameliyat sürecinde, üstün bilgi ve tecrübeleriyle büyük özveri gösteren Prof. Dr. Onur ÖZGÜRAL, Dr. Öğr. Üyesi EYÜP BAYATLI ve değerli ameliyat ekibine teşekkür ederim.
İğrenç bir sistem
Kendi bünyesinde eğitim gördüğüm üniversiteden utanıyorum, 4 saat acil sırası bekledik evet anlıyorum aciliyeti olan hastalar öncelikli fakat erkek arkadaşım sabah otobüste fenalaşmış, ateşi de yüksekti hâlsizlikten ayakta duramıyordu 4 saatin sonunda daha fazla dayanamayıp döndük. 3 saat bekledikten sonra doktorlara gidip durumdan bahsettim hasta ismini sordular tamam ilgileneceğiz dediler assssla ama assssla o kapı bizim için açılmadı. Ayrıca öğrenciyiz belediyenin vermiş olduğu yemeği de kaçırdık erkek arkadaşım bir poğaçayla duruyordu sadece.
| (0312) 508 33 33 |
| hastane.ankara.edu.tr |
| Tam Teşekküllü Hastane |
| 3.2 / (714 yorum) |