Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi İbni Sina Hastanesi

Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi İbni Sina Hastanesi

Altındağ

Yorumlar
Dr. Cengiz çelik
Dr. Cengiz çelik bir hafta önce

Hiç bir birimin telefona bakmadığı hastane. Kardeşim telefonları açmayacaksanız. Yazın bari de kimse aramasın

Oğuzhan Alıcıoğlu
Oğuzhan Alıcıoğlu 2 hafta önce

Genel cerrahi bölümü 3 aydır hemoroid ameliyatı için beni bekletiyo kan kaybından ağrıdan duramıyorum

Halime Şahin
Halime Şahin 3 hafta önce

Erkek arkadaşım 2 aydır safra kesesi ameliyatı için bekliyor. Bugün aramışlar kahve içmeye çağırır gibi yarın gel ameliyat an diyorlar. Bari iki gün öncesinden haber verin sizin mabadınıza takmadığınız ameliyat için biz stres oluyoruz. Hastaneye ulaşmak istediğinizde de açıyorlar sessize falan alıyorlar galiba asla muhattap bulamıyorsunuz

Serkan Sağlam
Serkan Sağlam bir ay önce

Randevu alıp gidiyorum sistem bozuk diye bekletiyorlar. Kaçıncı yüzyıldaysak.

Ahmet Günter
Ahmet Günter bir ay önce

Bartından ibni-sina hastanesine geldik muayenemizi olduk tahlillerimi yapıp aldılar sonucu bekliyoruz Allahın izniyle personel ve hocalara teşekkür ederim iyiki varsınız

Ahmet Günter
Ahmet Günter bir ay önce

Bartından ankara İbn-i Sina hastanesine sevk edildik hayırlısıyla sonuçları bekliyoruz

Ahmet
Ahmet bir ay önce

Allah ha şükür muayenemiz ve tahlilerimiz yapıldı sonucu bekliyoruz hayırlı olur inşallah mübarek cumanın hürmetine

BEDRAN ŞİMŞEK
BEDRAN ŞİMŞEK 2 ay önce

Geçirmiş olduğum tedavi ve ameliyat sürecinde, üstün bilgi ve tecrübeleriyle büyük özveri gösteren Prof. Dr. Onur ÖZGÜRAL, Dr. Öğr. Üyesi EYÜP BAYATLI ve değerli ameliyat ekibine teşekkür ederim.

Zeynep
Zeynep 2 ay önce

İğrenç bir sistem

Işılay Kaya
Işılay Kaya 2 ay önce

Kendi bünyesinde eğitim gördüğüm üniversiteden utanıyorum, 4 saat acil sırası bekledik evet anlıyorum aciliyeti olan hastalar öncelikli fakat erkek arkadaşım sabah otobüste fenalaşmış, ateşi de yüksekti hâlsizlikten ayakta duramıyordu 4 saatin sonunda daha fazla dayanamayıp döndük. 3 saat bekledikten sonra doktorlara gidip durumdan bahsettim hasta ismini sordular tamam ilgileneceğiz dediler assssla ama assssla o kapı bizim için açılmadı. Ayrıca öğrenciyiz belediyenin vermiş olduğu yemeği de kaçırdık erkek arkadaşım bir poğaçayla duruyordu sadece.

İletişim Bilgileri
Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.