Ankara Şehir Hastanesi

Ankara Şehir Hastanesi

Altındağ

Yorumlar
Serdar Kalaycıoğlu
Serdar Kalaycıoğlu bir ay önce
Okan Dönmez
Okan Dönmez 3 ay önce

Eski halinden kat kat daha iyi daha güzel hizmetler eklendi her bölüm ayrı ayrı bloklar halinde çok temiz bir yer temizlik çalışmaları hiç durmadan devam ediyorum nezaman hastslansam herzaman tertemiz görüyorum

Esra ÇİFTÇİ
Esra ÇİFTÇİ 5 ay önce

Romotoloji bölümünde çalışan ORHAN KÜÇÜKŞAHİN isimli doktor hastalarıyla hiç bir şekilde ilgilenmiyor hastalarının sonuçlarını takip etmiyor. Herkesle ayakta kısaca konuşup gönderiyor. Kendi arkadaşlarıyla sohbet ediyor hastalarını ciddiye almıyor. Annemin hastalığı iyi durumdan daha kötüye gitti. Üstelik ukala ve kibirli. Bugün itibariyle tedaviyi kendi tercihimizle bıraktık. Zaman konusunda da bencil. 8 de gelin diyor 10 da geliyor ilgilenmiyor hep sekreterlerle konuşuyor. Dikkate alın derim.

Derya Yalçın
Derya Yalçın 5 ay önce

Perinotoloji bölümü varmi

ebrar uysal
ebrar uysal 6 ay önce

İlgili hekimler için çok teşekkür ler

Emre Karataş
Emre Karataş 11 ay önce
HAKAN COŞKUN
HAKAN COŞKUN bir yıl önce
Selma Demirtas
Selma Demirtas bir yıl önce

Gastroya gittim profa sıra aldım diye girdim stajer sorunlarımı söyledim sen benden daha iyi doktor olmusun deyip akapunktura yönlendirdi özele isim bile verdi rahatı bozuldu stajerin insanların parası olsa ne gezer şehir hatanesinde herkes bir hava boşa yapılmış o hastaneler bırakında o eski hastaneleri acın da en azindan insanlar sıra beklemesin ultrason tomografi birde kanser taktiklerinizi yapın diyorlar endeskopiye kolonoskopiye en erken 1 sene veriyorlar uyutarak tedavi alın 1sene sonra hastalık her yeri sariyor nerde kaldınız diyen de var öleceksiniz diyen de var prof uzman bulursaniz belki demezler DOKTORLARIMIZI ne yapıp edin geri getirilsin

muzeyyen karababa
muzeyyen karababa bir yıl önce

Çalışanları çok ilgili ama bazı doktorlar yüzüne bile bakmıyo sorunun cevabını alamıyorsun acil hasta bile olsan 1 ay sonrasına ultrason randevusu veriyorlar oda en erken, eğer ozamana kadar ölmezsen bakarız der gibi bide dalga geçer gibi çok acilsen özele git diyo

Ayse Yilmaz
Ayse Yilmaz bir yıl önce

Bu hastanede kapatilsin...yogun bakima girmek veya iletisim.kurmak yok! Hastan ne halde bilgi yok...ölen ölene. Bu hastanede para.için insan canins kiyiyor!!!

Bu işletmenin sahibi misiniz?
Sitemizde yer alan tüm işletmeler Google haritalarında yer alan halka açık bilgilerden alınmıştır.
Eğer bu işletmenin sahibiyseniz, aşağıdaki formu doldurarak bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.