Evren
Yani kötü değil ama bir ankara döneri lezzeti yok..fiyatlar çok pahalı 200 gr döner 700 tl cola 75 tl ve etrafta veya menüde fiyat yazmıyor..arada denk gelirse gidilecek bir yer..hizmet sıfır plastik tabak çatal kullanılıyor self servis..lavaşlar sert ve soğuk..wc temiz..
Ayy gece gece yediğim en güzel yemeklerden biri olabilir. Gönül rahatlığıyla tercih edebilirsiniz. Personele yardımcı oldukları için çok teşekkür ediyorum. Bol kazançlar ✨
Güzel lezzetli misss
Harika bir mekan inanılmaz lezzetli et döner. Oğlumla (1) gittim. Onun için de minik ikramlık et döner ayarlamışlar. Gerçekten ince düşünülmüş bir hareket. Tekrar teşekkür ediyorum.
Harika
Geceyı guzelleştiren lezzet alihan beye ayrıca tesekkurler
21 Kasım akşamı yol uzerinde denk geldik diye girdik 2 ekmek arası 2 dürüm 4 ayran aldık 1.500 kusur ödeme yaptık . Lavaş demek için şahit lazımdı , masada pul biber yok tuzluk boş .. Yoğunlukta değil mesele bomboştu yanımıza bir grup geldi çalışanın arkadaşıydı muhtemelen tanıdık olmayınca hizmet vermiyorlar sanırım .. İşletme sahibi olarak unutmayın ki iyiden çok kötü yer dile gelir anlatılır . Bir daha aç kalsam yine de girmeyeceğim bir mekân
| (0312) 381 24 34 |
| Dönerci |
| 4.6 / (151 yorum) |